2017 m. rugsėjo 27 d., trečiadienis

Recenzijos bandymas; filmas “Šventasis”



Šventąjį įmanoma žiūrėti tik kine. Nes normaliam žmogui iš šito lėto mažakalbio kankinimo jau norisi pabėgti po 15-25 minučių ir tik noras suprasti kodėl tai gerai  gali priversti išsikankinti iki galo.
M.Repšio herojus yra tylus mažakalbis nevykėlis. Kačiokas tiesa, bet net prisikačialinęs kažkaip nešiuolaikiškai  – per daug storai užpakalis.
Ekonominė krizė, darbo praradimas priverčia herojų patirti ir dvasinę krizę. Jis  niekam nereikalingas – nei žmonai, nei vaikams, nei naujai draugei. Visiškai niekam. Ir ta nykuma vadaliojasi lyg sausa nesukramtoma bulka burnoje Naujosios Vilnios a la nykios provincijos fone.
Tai buvo pagrindinė siužetinė linija. Šalutinė yra Jėzas Kristaus pasirodymas. Ir tai yra vienintelė šviesios vilties kibirkštėlė. Herojaus draugas reaguoja normalei – atkala Jėzaus Kristaus pasirodymo liudininką, nes nu nafik. Paskui jie visi trys  vis vien nueina pažiūrėti tos sienos.
Filmą papasakojau. O dabar apie jo poveikį man.
Kažkur po valandos pilkos nykumos ekrane mane užvaldė baisus tos herojaus situacijos atjautimas. Vaizdų seka ir herojaus betikslis ėjimas mane prispaudė. Aš likau su juo. Mano gyvenimo patirtis atsišaukė. Aš su juo nueičiau išgerti alaus ar net degtinės. Puiki socialinė drama. Tik aišku gaila – nes vanduo labai smarkiai pilamas ant kariųjų malūnėlio.

Tad grįžtu prie normalių žmonių, kuriems nepakako ištvermės išsėdėti. Reikėjo išsėdėti. Visų  mūsų gyvenime buvo ar bus tokių situacijų, kad nusišauk ar pasikark. Tai toje pasikorimo arba ne situacijoje jūs galėtumėte prisiminti, kad yra siena Naujojoje Vilnioje, ant kurios pasirodė Jėzus Kristus.

Visada yra vilties.

13 komentarų:

Unknown rašė...


Aš taip džiaugiuosi, kad mano santuoka buvo atkurta. Mano buvęs vyras grįžo, kai paliko mane ir mūsų 2 vaikus kitai moteriai. Man buvo taip malonu susitikti su dr. Ilekhojie, kaip jis padeda daugeliui žmonių sugrąžinti meilužį, todėl susisiekiu su juo, kad padėčiau ir man. būtent taip dr. Ilekhojie padėjo man sugrąžinti mano vyrą. Didelis ačiū jums dr. Ilekhojie, nes aš niekada negalvojau, kad mano buvęs vyras sugrįš pas mane taip greitai. Tu esi geriausias ir geriausias pasaulyje. Jei esate čia ir jums reikia jūsų buvusio meilužio ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašytoju. Ačiū! „Ilekhojies“ susisiekite su gethelp05@gmail.com arba skambinkite +2348147400259

Anonymous rašė...

Su džiaugsmu širdyje noriu šia priemone papasakoti pasauliui apie gydytoją Ilekhojie, kuris padėjo man susigrąžinti meilužį su savo galingu burtu, mano buvusiais ir aš, kai turėjau nesusipratimų, kurie lėmė mūsų išsiskyrimą, nors ir ėjau jo maldauti. kelis kartus, kad prašau atleisti ir priimti mane atgal, nes žinau, kad jį įžeidžiau, tačiau kiekvieną kartą eidamas visada jaučiu giliau skausmą ir kančią, nes jis visada vaikšto ant manęs ir nenorėtų klausytis to, ką turiu pasakyti, bet Aš, ištikima diena, kai naršiau, aš gavau liudijimą apie moterį, kurios problema buvo ne tik mano, bet ir dr. Ilekhojie padėjo jai savo burtą, kad aš buvau laiminga, taip pat susisiekė su Ilekhojie pagalbos elektroniniu paštu ir tada papasakojo jam savo istoriją, bet Vienintelis dalykas, kurį jis pasakė, buvo tai, kad aš nušluosiu tave su ašaromis, kad man pasisekė, kad tau viskas gerai, kaip jis pažadėjo, ir dabar aš susigrąžinau sužadėtinę ir mes abu gyvename laimingai. nėra nieko, ką Ilekhojie negali padaryti su savo rašyba, ir tik pažadėjęs sau aš internete toliau liudysiu, kaip Ilekhojie man padėjo. Ar jūsų problema didesnė nei mano, ar mažiau, aš jums suteikiu 100% garantiją, kad Ilekhojie padarys tai galų gale, susisiekite su Ilekhojie, kad galėtumėte susisiekti su juo, nesikreipdami į jį el. Paštu gethelp05@gmail.com, arba galite paskambinti jį arba whatsppa jį telefonu +2348147400259 Jis nušluostys tave ašara

Unknown rašė...

Aš esu apimta džiaugsmo dėka dr. Ilekhojie. Mano vyras paliko mane pas kitą moterį po kelerių metų ir aš buvau labai nuniokotas, nes niekada jam nieko blogo nepadariau, likau su dviem vaikais ir darbu, kuris mažai uždirba. Aš beveik atsisakiau, kol internete pamačiau liudijimą apie gydytoją Ilekhojie ir nusprendžiau su juo susisiekti. Aš jam paaiškinau savo problemą ir jis patikino, kad po 24 val. Pamatysiu teigiamą rezultatą, nustebęs mano vyras grįžo kitą dieną po burtų maldavimo man atleisti ir pažadėjo niekada neišvykti. Mano vyras grįžo jau 6 mėnesius ir niekada neturėjome jokių problemų, džiaugiuosi, kad neabejojau gydytoju Ilekhojie, nes jis tikrai gali išspręsti bet kokias problemas. Taip pat galite susisiekti su juo dėl pagalbos dabar. El. Paštas: (gethelp05@gmail.com) „Viber“ / „WhatsApp“: +2348147400259

Unknown rašė...

Kaip aš sugebėjau susigrąžinti savo mylimą vyrą, pasitelkdamas dr. Ajayi burtų žinovą, kurį palaimino protėviai nuo gimimo, jis yra palaiminimas pasauliui, nes jis padėjo daugybei žmonių įvairiais gyvenimo aspektais, mano vyras paliko ir pažadėjo daugiau niekada nebūti su manimi ir vaikais, kad jis pavargo nuo santuokos. Dr Ajayi padėk man persigalvoti, pasakydamas burtą, ir šiandien gyvensiu su meile. Galite susisiekti su gydytoju Ajayi jo „Viber“ ar „Whatsapp“ numeriu: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors problemų, kurias rasite, ir gausite jų sprendimą.

Anonimiškas rašė...


Laba diena Aš labai laiminga pasidalinusi tuo liudijimu su visais, kurie turėjo problemų santuokoje. Aš buvau vedęs daugiau nei trejus metus ir negalėjau pagimdyti vaiko. Dėl to mano vyras pradėjo draugauti su moterimis ir vis grįždavo namo kiekvieną vakarą, o ne praleisdamas daug laiko su manimi jis naudojasi taip, kaip mes turime problemų, jis išsiskyrė iš manęs ir paliko mane sudaužyta širdimi. Aš buvau vieniša daugiau nei dvejus metus, buvau liūdna ir nusivyliau, kad praradau visą savo viltį, nes mano gydytojas man pasakė, kad yra jokiu būdu negalėjau pastoti, tai iš tikrųjų daro mane apgailėtiną, kol aš sutikau draugą, kuris man papasakojo apie DR FAYOSA iš interneto, kaip jis padėjo jam ir daugybei moterų, turinčių panašių mano problemų, todėl susisiekiau su juo sekmadienį, kai buvau vienas per šį el. laišką: (Fayosasolusionhome@gmail.com) ir aš jam paaiškinau savo problemas, jis papasakojo man būtinus dalykus, kuriuos reikia pateikti, kad jis galėtų ištarti vėl sujungtą balandžių burtą, kad sugrąžintų mano buvusį vyrą, kurį aš padariau. ir jis atsiuntė pulą maloni malda, kurią turėjau pasakyti vidurnaktį, kol jis liejo meilės burtą. Tai buvo stebuklas. Praėjus 48 valandoms mano vienintelis vyras paskambino man ir paprašė taikos. Kitą dieną jis grįžo pas mane ir atsiprašė už visa, ką padarė. ir man pasakė, kad yra visiškai pasirengęs palaikyti bet kurį norimą dalyką, aš greitai paskambinau DR FAYOSA ir papasakojau jam, kas tuo metu vyko. Jis taip pat paruošė ir atsiuntė man vaistažolę, kuri, jo teigimu, išgydys visas nepageidaujamas ligas. ar infekcijos, trukdančios man pastoti, tada, prieš susitikdamas su vyru, man patarė, kaip tai naudoti. Štai po šios vietinių žolelių ir šaknies vartojimo, po kelių savaičių pradėjau jausti kokią nors ankstyvą ryto ligą, ir tai yra nėštumo požymiai visame pasaulyje. , nuėjau pas gydytoją patvirtinti ir štai, kad buvau nėščia ir pagimdžiau gražius vaikus šių metų gegužės 21 d., pasižadėjau pranešti visam pasauliui apie DR FAYOSA, kad išgelbėsiu savo santuoką. Aš dabar turiu vaiką didžiuojuosi, kad šiandien pašaukiu bet kurį Moterys, manančios, kad tai neįmanoma, čia yra galimybė jums šypsotis ir atnešti laimę savo šeimai. Maloniai susisiekite su DR FAYOSA el. paštu: (Fayosasolusionhome@gmail.com) arba „Whatsapp“ +2348151918774. Iš tiesų, jis yra Dievo siųstas vyras, kad jis sugrąžintų mano pamestas meilužis ir atneš tau laimę, kai praradai visas viltis

Jordan William rašė...

Sveiki.
Aš esu pranašas Jeremijas iš pranašiškos charimastivizmo tautos. Aš noriu jums pranešti, kad jūs galite turėti viską, ko tik norite, jei tikite. sudėkite visas savo problemas į vieną puodelį ir praneškite man. Mano asmeninis el. Paštas: (profeticharimastivism@gmail.com)
Ar jums reikia „Ex“ atgal? Meilės burtai, Prarastos meilės burtai, Skyrybų burtai, Vedybų burtai, Įpareigojantis burtas, Ištrinti buvusį meilužį, Jūs norite būti paaukštintas savo biure / Loterijos burtas, Varpos padidėjimas, Nėštumo problema ar Ar norite pinigų? Ar jums reikia darbo ir jie jums kelia stresą? ar nori keliauti ir turi sunkumų? Ar norite, kad jūsų vyras ar moteris jus abatytų? NAr jums kyla sunkumų vedant santuoką? NAr sergate ir norite skubiai pasveikti? Ar esate vargšas ir norite, kad turtas būtų turtingas ir garsus? Tiesiog pasakykite mums savo problemą ir ji bus išspręsta, praneškite man savo problemą ir išspręskite visas jūsų problemas tik tuo atveju, jei tikite.
Dėkoju.
Pranašas Jeremijas
El. Paštas: profeticharimastivism@gmail.com
Greitas atsakymas „WhatsApp“: +1405 267 4572

Traditional Herbalist Spiritual Healer (Sangoma) & Fortune Teller rašė...

TIKROJI> ”> MEILĖS BURŽAI ♡” +27660670249, GYDYTOJAS HERBALISTAS + 27660670249 IR PASIKRĖTUSIAS MĖGSTYMO VEIKLOS LYGINYS + 27660670249, TRADICINIS GYDYTOJAS IR LOST LOVE BURTAS VASARAS, SPIRITUALINIS GYDYTOJAS IR LOST LOVE LOVE LOVEL BAGINIMAS
• Santykių problemos sprendimas / vyro žmonos problemos sprendimas / pasiklydęs meilužis
• Su darbu susijusios problemos / paaukštinimas jūsų darbe / laimėkite darbo klausymą
• Baudžiamosios bylos / teisiniai reikalai / teismo bylos / skyrybų bylos • Loterijos laimėjimai / loterija / žirgai / dideli futbolo laimėjimai / visa lošimo veikla • Kūno valymas / turto valymas / verslo valymas • Verslo skatinimas / pardavimo skatinimas / klientų pritraukimas. • Neužbaigti kitų gydytojų darbai / Uždelsti darbai / nepavykę darbai. • Stebuklingas žiedas / stebuklinga piniginė / stebuklinga lazda turtui ir santuokai.
• Burtai už vedybas su savo gyvenimo mylimuoju.
• Burtai meilei, pergalei ir užuojautai.
• Ištaisykite iširusias santuokas, santykius ir dingusio žmogaus paiešką.
• Burtai, kaip gauti darbą / darbą / didesnį atlyginimą / darbo apsaugą.
• Burtai dėl paskolos grąžinimo / skolų ir finansinių problemų.
• Juodosios magijos / piktųjų raganų amatų sunaikinimo ekspertas.
• Atsikratyti blogų akių / piktųjų dvasių poveikio.
• Vaisingumo vaistai / moters impregnavimas / vaistas nuo gimimo. +
• Burtai paleisti belaisvį / kalinį.
• Burtai bet kokiam poreikiui patenkinti.
• Sapnuose / veidrodyje pamatykite savo priešus.
• Nemokamas skaitymas telefonu / delnų skaitymas / taro skaitymas / nuotraukų skaitymas.
• Burtai apie blogus sapnus / naktines kumeles / nemiga.
• Streso / isterijos ir visų rūšių nerimo gydymas.
• Visų lygių egzaminų laikymas / ir interviu.
• Darbas / viza / kelionė / apgyvendinimas.
• Diabeto ir aukšto kraujospūdžio gydymas.
• Turtai ir išlaikymas.
• Burtai, skirti atsikratyti piktų priešų / dvasių.
• Gyvybės / turto / verslo apsauga.
• Išgydyti diegliai, raupsai, drebulys, epilepsija.
• ŽIV gydomos žolelės

Anonymous rašė...

Su vyru esame susituokę maždaug aštuonerius metus. Mes buvome laimingai susituokę, turėjome du vaikus - berniuką ir mergaitę. Prieš penkis mėnesius pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras su kuo nors susitinka. Jis pradėjo grįžti namo vėlai iš darbo, beveik nebesirūpina manimi ar vaikais, kartais išeina ir net negrįžta namo maždaug tris-šešias dienas. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Aš labai susirūpinau ir man reikėjo pagalbos. Vieną dieną naršydamas internete radau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad DR WALE gali padėti išspręsti santuokos problemas, atkurti nutrūkusius santykius ir pan. Taigi, aš maniau, kad turėčiau su juo susisiekti, kai susisiekiau su juo, pasakiau jam apie bėdas, su kuriomis susidūriau savo santuokoje, jis man pasakė, kad užburs man burtą. po kelių savaičių mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau to nedaryti. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią būseną. Aš ir mano šeima vėl laimingai gyvename kartu. Viskas DR WALE dėka. Jei jums reikia burtų ratuko, galinčio užburti tikrai veikiantį burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis tavęs nenuvils. Tai jo „WhatsApp“/„Viber“: +2347054019402 arba el. Paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Noriu paliudyti apie puikų ir galingą burtininką DR WALE, kuris sugrąžino mano buvusįjį, kuris paliko mane ir susižadėjo su kita mergina, mes buvome laimingi kartu, kai staiga jis tiesiog pasikeičia, jis man skambindavo kiekvieną rytą ir vakare prieš miegą, bet visa tai nutrūko be jokios priežasties. kai tik jam paskambinsiu, jis ant manęs rėkė ir pasakė, kad nebenori su manimi turėti nieko bendra, aš buvau tokia liūdna ir sutrikusi, kad nežinojau ką daryti, tada prisijungiau prie interneto ir ieškojau, kaip susigrąžinti savo ex tada radau straipsnį, kuriame kažkas kalbėjo apie tai, kaip didysis ir galingas DR WALE jai padėjo, ir ji paliko jo WhatsApp numerį +2347054019402, paėmiau ir susisiekiau su juo. Aš jam pasakiau savo problemą, jis tik nusišypsojo ir liepė atsipalaiduoti, viskas bus gerai, aš padariau viską, ko jis prašė, ir jis patikino, kad po kelių savaičių mano buvęs sugrįš. Mano didžiausiai nuostabai po trijų dienų atėjo mano vaikinas. nugara klūpo ir maldauja, kad priimčiau jį atgal, dabar esame tokie laimingi kartu. DR WALE taip pat gali padėti susisiekti su juo WhatsApp/Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas:drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Aš taip džiaugiuosi, kad mano iširusi santuoka buvo atkurta. Neseniai susitaikėme, nors buvo sunku. Jau praėjo daugiau nei mėnuo, ir atrodo, kad viskas grįžo į savo vėžes. Jis pradėjo geriau su manimi elgtis, ir tai buvo mūsų abiejų gydymo procesas. Košmaras, trukęs beveik penkerius metus, kol išsiskyrėme, pagaliau baigėsi. Atrodo, kad mes įsimylėjome iš naujo. Mes abu atidėjome praeitį ir bandome judėti į priekį ir pirmą kartą per ilgą laiką ateitis atrodo daug šviesesnė. Negaliu žodžiais apsakyti, koks dėkingas esu DR WALE! Atrodo, kad pagaliau iš naujo atradome tuos vienas kito dalykus, dėl kurių pirmiausia įsimylėjome. Visas nerimas ir stresas tiesiog išnyko. Dėkoju jums, DR WALE, kad išgelbėjote mano iširusią santuoką ir grąžinote man vyrą. Aš ir mano vyras vėl laimingai gyvename kartu. Ačiū DR WALE Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su DR WALE dabar ir garantuoju, kad jis jums padės. susisiekite su juo per: WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Fiind într-o căsnicie proastă de câțiva ani datorită gândului la asta, îmi pierd și locul de muncă, am plâns zi și noapte și aproape am înnebunit. Dar acum m-am întors pe picioare, mulțumesc și DR WALE, care mi-a redat fericirea. După ce am citit despre toate lucrurile bune pe care DR WALE le-a făcut pentru oameni, l-am contactat rapid și i-am spus despre ce se întâmplă. Atunci soțul meu mă bătea mereu fără niciun motiv, se jignește mereu pentru tot ce fac. După ce i-a spus lui DR WALE toate acestea, a făcut o vrajă Voodoo pentru mine și a aflat că soțul meu se vedea cu altcineva în afara căsniciei noastre, acesta este motivul pentru care vine acasă și a căutat greșeli. Dar totul datorită lui DR WALE că acum a restabilit totul din nou la normal. soțul meu mi-a cerut iertare și șeful meu de la locul meu de muncă mi-a cerut să mă întorc la muncă. Îl recomand și pe DR WALE oricui are nevoie de ajutor. WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Gera dalintis istorijomis yra geras žmogus. ir tas geras žmogus vadinamas DR WALE, puikiu savo žodžių žmogumi ir žmogumi, kuris laikosi pažado. Didžiuojuosi galėdamas pranešti pasauliui, kad DR WALE padėjo trims mano šeimos nariams. DR WALE padėjo mano broliui išspręsti santykių problemas. jis taip pat padėjo kitam mano broliui laimėti sutartinį darbą, dėl kurio jis kovojo daugelį metų. tada jis padėjo mano seseriai laimėti skyrybų bylą teisme. Taigi, jei esate labai netvarka ir jums reikia žmogaus, kuriuo galėtumėte pasitikėti ir kuriuo galėtumėte pasikliauti, DR WALE yra tas žmogus, kuriuo galite pasitikėti. WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Unknown rašė...

Sveiki, žvilgantys. Mano vardas Dijana Budimir ir aš patyriau sunkių ir siaubingų išgyvenimų ankstesniuose santykiuose, ir aš tikrai laukiau, kol sutiksiu savo vyrą, o kai susitikome, mes įsimylėjome ir susituokėme. Po dvejų mūsų Sąjungos metų jis pasikeitė ir pradėjo elgtis keistai, o galiausiai paliko mane ir mūsų sūnų. Dariau viską, ką galėjau, kad jį susigrąžinčiau, bet viskas buvo bevaisė. Susisiekiau su komentarais ir tuo, ką visi sakė apie daktarą Isikolo. Kreipiausi į jį, o jis atsakė ir davė visas pastangas bei paramą, kad mano santuoka vėl veiktų. Jis buvo tas, kuris man pranešė, kad mano vyrą iš manęs atėmė kita moteris, ir jis padarė meilės susijungimo burtą, kuris vėl sujungė mus ir grįžo namo pas mane ir mano berniuką. Iš tikrųjų niekas nemelavo apie daktarą Isikolo ir jo gerus darbus. Mano vyras grįžo namo praėjus 48 valandoms po to, kai atliko darbą, kaip buvo žadėta. Kreipkitės į jį dabar ir būkite tikri, kad jis jums padės. Dabar turėsite parašyti jam el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com arba parašyti jam žinutę WhatsApp telefonu +2348133261196