2009 m. liepos 25 d., šeštadienis

Nemokama Gala televizija. Gavau ir aš savo krizinį sūrį

Mano krizinis sūris - Gala televizija - nemokamai tris mėnesius. Jei norėsiu rudenį ateis ir paklaus - ar patiko.
Tad tikrinu kelias iš 90 TV.
Playboy TV - įjungiau tris kartus - dukart rodė kažkokį didžiulį anglų mūrininką, kurį stebėjo susižavėję du maži kiniečiai. Anglų mūrininkas mūrijo sieną su kažkokiomis naujoviškomis plastmasinėmis detalėmis. Jokių nuogybių, juolab moteriškių.
Hustler Blue aplamai nė karto nieko neparodė. Gal tai gėjams tik skirta laida? Ir kadangi jie žino mane, o aš juos - tai net nejungia man vaizdelio?
BBC Prime - įjungiau keturis kartus - tris kartus rodė laidas apie antikvariatą ir vieną kartą kaip susodinti gerai augalus sodelyje. Apie antikvariatą buvo beveik įdomu. Supratau, kad anglai yra pasidalinę į dvi grupes: vieni džiaugiasi nusipirkę seną šūdniekį, kiti džiaugiasi pardavę panašų niekam nereikalingą šūdniekį. Ir antikvarines laidas jungia lengvas bendras vedėjų bruožas, kuri geriausiai apibūdina rusiškas žodis - педоватые...lietuviškai gal papedėję...
Panašiai ir kiti GALA TV kanalai. Kyla baisus įtarimas, jog GALA TV nusvils nagus man nemokamai siūlydama sūrį.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sūris iš serijos "бесплатный сыр бывает только в мышеловке"?

Unknown rašė...

Tiksliai, anonime.

viz3 rašė...

Bet sūris taigi jau kramsnojamas...;)

Anonimiškas rašė...

neparasei ka Playboy TV rode trecia karta ;)

Unknown rašė...

Trečia kartą rodė sekretorę, kuri 10 minučių ruošėsi/neapsisprendė kaip nors paištvirkauti, bet aš taip ir nesulaukiau jokio jos įdomesnio veiksmo.