2012 m. gegužės 21 d., pirmadienis

Kaip aš gelbėjau vaikus Vingio parke




Šeštadienį perėmiau garsiuosius olandus iš policijos ir jie buvo palikti mano rankose. Fryzai, kaip prie butelio  paaiškėjo, tai jokie olandai, ir jie patys nemėgsta olandų ir lenkų.. 
Fryzė Sjuzen tvirkino mūsų  jaunąjį saugą, dar bandžiau apie 00 valandų 05 minutes  Gedimino prospekte duoti į snukį praeiviui ir praeivis bandė man duoti. Bet abiem nepavyko. Ir t.t.
Bet apie viską nuosekliai ir nuo pradžių.
Jie atrodė labai dideli ir grėsmingi. Durnumo irgi pakako, nes buvo pasirėdę klaikiais havajietiškais sijonėliais.  Na bet maniškiai nuo to tik užsivedė ir per pertrauką mes jau pirmavome 21-10. Bet ne tik olandai būna durni. Aš nusprendžiau, kad jau mums persvaros pakanka, nereikia čia šimtu triuškinti svečių ir pakeičiau kertinius žaidėjus. Ir prasidėjo. Mes taškų nebematėme, o jie padarė 19 ir varžybas per durną trenerį pralošėme.
 Žinote gi auksinę sporto taisyklę: laimi žaidėjai, pralaimi treneriai. Todėl dalis žaidėjų mane pasmerkė ir paliko beveik vieną girtauti stadione su olandais, kurie fryzai. Ačiū Dievui turime aptvertą teritoriją. Alaus ir degtinės aišku buvo mažai. Važiavome dar kartą, kad tik jie neišsivaikščiotų po Vingio parko apylinkes ir nešiurpintų žmonių. Lakstė nuogi užrakintame stadione, saulė švietė, alaus jau buvo per daug  ir visiems buvo labai gerai.

Kaip aiškino man jų treneris taip jie atsipalaiduoja ir daugelis net neturi kitų draugų kaip apart regbio komandą. Taigi jie taip atlieką didelę socializacijos funkciją.
Maloniai  laukiau kol išsirengs simpatiškoji rudaplaukė jų komandos Sjuzen (22 metai), bet ji neatliko jokios socializacijos funkcijos suprantamos man. Vietoj to ji išrengė šauniai sužaidusį  mūsų komandos saugą (18 metų) ir vaikėsi jį nuogą  po stadioną pliaukšėdama jam per užpakalį.
Vienžo, supratote kaip gerai,  kad jų neišleidau į platesnes Vingio parko  erdves. Vaikai, mamos ir delfi komentatorių bendruomenė buvo apsaugota. Ir vėliavas apsaugojau, nes keli fryzai aktyviai prašė nurodyti kur yra artimiausios vėlavos, jiems dar trūksta trofėjų kolekcijai....aš nenurodžiau...

Po to dar pavedžiojau po visokias labellas ir portobelus jau gražius fryzus. Pats nuo jų dingau apie pusiaunaktį ( bet delfis neberašė, tai matyt viskas gerai), pajaučiau, kad jau bus blogai ir buvo man blogai. Taksi Gedo prospekte sustojo prie manęs ir aš paklausiau ar  į Baltupius. Jis atsakė – taip. Bet atbėgo kažkokie jaunuoliai ir pasakė jie užsisakę šį taksi. Aš pasiūliau į snukį. Bandžiau pataikyti. Nepataikiau. Tada jie pabandė - irgi nepavyko. Tada jie sėdo į savo taksi. O aš  į kitą. Laimei kad visi konflikto dalyviai buvo visiškai beveik aute....

Pliusai: fryzai palakstė nuogi,  aš gavau kaklaraištį ir iki pusę nugertą fryziškos trauktinės butelį,  saugas fryziškas klumpes ir anglišką regbio aprangą bei fryzės priekabavimus.  O draugystė laimėjo.
Tik niekaip neišsiaiškinau kuo fryzams kliūva lenkai....

4 komentarai:

Taškas rašė...

Labai savikritiška, bet kur atgailavimai? Be to, žaidėjai sakys, kad pa(nu)pirktas treneris...

Unknown rašė...

Bet kiek padorių moterų/vaikų išsaugojo savo tyras akis. Už ką man atgailauti? Faktiškai aš pasiaukojau tautos moralės išsaugojimui.

viz3 rašė...

Visada įtariau, kad sportas ir alkoholis yra neatsiejamai susiję.
Sjuzen atrodo kiek sveikiau, bet reportažui trūksta vaizdinės medžiagos.

Unknown rašė...

Pikant foto nebus.