2010 m. gruodžio 13 d., pirmadienis

Kokie požymiai, kad laikas baigti blogeriavimą

Na va, man rodos jau priartėjau prie visų reikalingų požymių, kad laikas baigti blogeriavimą:
1. Niekas nekomentuoja paskutinių trijų tekstų.
2. Neužilgo žmogus rašantis blogą lietuviškai apie lietuviškas bėdas bus a priori pavadinamas fašistu. Lietuviu gali būti tik žemai pasilenkęs atgailavimo  pozoje prieš visą pasaulį.
3. Man pačiam viskas jau aišku su šita ašarų pakalne. Beveik nekyla klausimų.
4. Moterys negerėja, ir Balkanų moteris ypač...
5. Reakcijose padažnėjo Pats kvailys žymėjimas.

32 komentarai:

urvinis rašė...

Laikas, laikas. Aha.

Buka rašė...

Galiu atsiskaityti tik už save, taigi:
1. Nekomentavau paskutinių trijų tekstų, nes nieko nenutuokiu apie futbolą, alkoholį ir akcijas. Gal ir kiti nenutuokia arba atvirkščiai - žino viską, todėl nekomentavo.
2. Gal netrukus, bet kol kas dar ne. Neskubėk, ir būsi pirmas.
3. Man irgi. Seniai nekyla klausimų. "Jis stovėjo ir pakėlęs snukį žiūrėjo į žmones. Į žmones, bandžiusius pažinti save, nuo tos akimirkos, kada pradėjo mąstyti, bet taip ir neradusius atsakymo į tokį paprastą klausimą: Kodėl beveik visada blogis nugali gėrį?" (Aitmatovas) So what?
4. Kas kaltas, kad sutinki vis ne tas? Pats kvailys. :)
5. Dabar pirmą kartą pažymėjau "pats kvailys". Kam žadi baigti blogeriauti.

Unknown rašė...

na va vėl kvailiu likau...

Unknown rašė...

Žiugina aktyvus reakcijų žymėjimas.
Skaičius 8 ties Pats kvailys dar nematytas šiame bloge...

Buka rašė...

Toks skaitytojų požiūris į svaičiojimus apie blogeriavimo pabaigą. Daryk išvadas.

Anonimiškas rašė...

Ė, troy'au, nesisielok, žinok, mano tekstus komentuoja rečiau, negu žiemą trenkia žaibas. Bet nenukabinu nosies ir tikiuosi, kad ir mano nuotraukas kada įvertins... Ir mano tekstus komentuos ne tik Račas ir "Labas, Lietuva" aktyvistėlis, kuris apdeda mane keturženkliais "mat'ais"... Ir "draugų" turėsiu daugiau nei 7 ir Puteikį...

grumlinas rašė...

Hmmm... aplinka kalta? Ar vistik esmė musyse?

Anonimiškas rašė...

kromelio uždarymo metas? :D

Adas rašė...

Geriau dar nebaik.

Unknown rašė...

Pritrėškiantys 16 Pats kvailys kažką nori man pasakyti. Kadangi esmė mūsyse tai galvosiu - o gal tai rūsti sermėginė tiesa? Gal Buka teisi?

grumlinas rašė...

Buka teisi - krizės ateina ir praeina, paskui gailėsies silpnumo momento. Pats esu porąkart taip padaręs, ale lomkės mane įveikė ;)

Buka rašė...

O aš noriu pasakyti, kad verta pažiūrėti Partizano nuotraukų: tokių romantiškų kapinių ir tokių filosofiškų vištų daugiau niekur nemačiau. Tiesa, čia Troy'aus tinklaraštis... manau, neverta kreipti dėmesio į jo nevilties šauksmus - koketuoja, ir tiek. Matot, kiek reakcijų sulaukė? :)

Unknown rašė...

...pradėsiu vėl blogą rašyti, jei bus 25 reakcijos Pats kvailys.

grumlinas rašė...

Tai gal tada nerašyk kurį laiką. Prasidės lomkės - grįši kaukdamas. Neprasidės - anuinx, škias, nelabai tereikėjo ;)

Unknown rašė...

Iš grafomano girdžiu.Pats toks.

grumlinas rašė...

aaaa, baisu jau neberašyti :D

Minis rašė...

Keistas man tu, Troy, rasyt, nerasyt, lyg piemuo butum ir sprestum cia kazkokius egzistencinius klausimus. Nieko neatsitiks jei nerasysi, kaip neperdaug kas atsitiks jei ir rasysi, tik va sioje vietoje gal tu tikiesi kazkokio veiksmo is publikos. Jei negauni jokios reakcijos, vadinasi parasei ne publikai - ne vartotojui - o sau - menininkui :P

Anonimiškas rašė...

kiekvienas menininkas trokšta pripažinimo :D

Minis rašė...

Kiekvienas kvailas menininkas troksta pripazinimo siandien, o geras menininkas zino, kad pripazinimas bus ateity

Anonimiškas rašė...

pripažinimas po žemėmis :D

Unknown rašė...

Mini, gerai tu čia - sau....

Anonimiškas rašė...

Ne, troy'au, tu mane stebini irgi: kažkada vos ne kartu, vienu metu čia pradėjom, aš kur pradėjau, ten ir maždaug likau, o tavo sekėjų skaičius padaugintas iš 11... Siūlau dažniau rašyti apie Račą ir vėl būsi garsus, vėl bsu devynios galybės komentarų ir t.t....

Aurius rašė...

Rašyt, nerašyt, rašyt, nerašyt, rašyt....

Aurius rašė...

O jei rimtai tai rašysi, nes negali nerašyti. nu nebent...kažko nežinau.
O ar nepagalvojai troy, kad iš blogo galima uždirbti pinigus? Esi populiarus, turi gerą kalvį, kuris pačiam pagalanda liežuvį. Pagalvok.p

Aurius rašė...

O jei rimtai tai rašysi, nes negali nerašyti. nu nebent...kažko nežinau.
O ar nepagalvojai troy, kad iš blogo galima uždirbti pinigus? Esi populiarus, turi gerą kalvį, kuris pačiam pagalanda liežuvį. Pagalvok.

Unknown rašė...

Auriau, galvojau ir nesugalvojau uždirbti blogu pinigų. Turiu du kanalus pinigų, lyg ir užtenka, šitas daiktas visgi dėl dūšios.

Aurius rašė...

Aš suprantu, kad pačiam dėl dūšios, bet jei kartais suabejoji ar rašyti, tai gal tikslus keisk. Aš tai rašau dėl dūšios, bet mano temos man atneša pinigų.
Ačiū, kad apsilankei pas mane.

Unknown rašė...

Pinigai yra blogis, tinklinis marketingas dar didesnis, Auriau. Pagalvok.

Aurius rašė...

Nėra nei blogio nei gėrio, o yra tik mentaliteto štampai. Pagalvok.

Aurius rašė...

hernia čia viskas Račas kelia idėją kad imti pinigus už blogo skaitymą. Žinok troy, net nežinau kaip reaguot.

Antanas rašė...

Ne nebandykit.

Unknown rašė...

Antanai, tai grasinimas?