2015 m. sausio 20 d., antradienis

Neatsitikimas



Iš Anglijos galų gale suvažiavo busiuku visi suvenyrai. Ir galų gale išdalinau juos. Superdanga maisto kepimui mamai, vyr.dukrai – tūkstančio dainų iki mirties knyga, mažei  nieko, nes ji ir taip visada ir visur. Pats tapau visiškai mėlynu, nes mane apipirko per sales Anglijoje  BM mėlynais marškiniais (3 vnt.) ir mėlynais džinsais (4 vnt). Nors gal ir  gerai: mėlynas tai ne žydras. Aš sakiau taigi Kalvarijų  turguje viskas tas pats ir pigiau. Bet mane išdurnino senu kvailiu. Anglijoje kokybė geresnė.

Ir atkeliavo siuntinyje  paskutinis akcentas už 16 svarų. Jį buvau primiršęs ir galvojau nepamatysiu. Litras škotiško whisky, kurio mūsiškiai anglai naglai negėrė. Jiems tik airiškas whiskey geras. Tarytum  ta papildoma raidė e yra alchemikų naujausias išradimas: išgydo  galvos skausmus ir visas kitas rytines nelaimes. Jie norėjo priduoti škotiškąjį atgal parduotuvėn, bet pametė mano čekį. Taip grąžino litrą teisėtam šeimininkui.
Ilgai žiūrėjau į tą bonkę. Anksčiau kol buvau jaunas – galvojau “Famous grouse” tai su žąsimi ant etiketės, bet išmintingi žmonės pataisė – tai kurapka. Kurapka smarkiai  mažiau nei žąsis. Nors litras tebėra litras.

Neturiu aiškaus plano kaip tą viskį išgerti. Anksčiau tokių bonkų negalėdavau ilgai nulaikyti Taip kaip būdavo tais laikais kai žąsis dar buvo etiketėje. Staiga skambutis,  ir  -  varom, davaj, greitai, bonkę turi? Aš dabar sakau taisyklingiau: nagi vietoj davaj. Ir visas toks jau susitupėjęs, nebeišskrendu kaip žąsys, trikampiu ir liūdnai girgsėdamas ten, kur mūsų nėra. Liko tik kurapka ant “Famous Grouse” etiketės, baili, ir nepaskrendanti nei trikampiu, nei tuo labiau liūdnai girgsėdama.

Šitas litras škotiškojo  bus išgertas per oficialias šventes, prižiūrint šeimos moterims, kad ne per daug, tvarkingai. Ech.

Komentarų nėra: