2015 m. rugsėjo 2 d., trečiadienis

Du vyrai pas atminties gydytoją


Aš jau gal šimtą kartų pasakojau, kad mūsų šeimose per kartų kartas vyrauja žiaurus matriarchatas. Mano tėvui daug metų, daug gyvenimiškos patirties  ir kai jį vedžiau pas atminties sutrikimų gydytoją be motinos jis įtarė - bus negerai.
Na kaip tėvas gi gal kartais prisimena, kad sūnus gali priberti sau ir svečiams į kavą druskos arba išeiti skirtingais batais į gatvę. Tad sūnumi pasitikėti sunku. Net užkalkėjusiose kraujagyslėse  liko ta neištrinama informacija apie sūnų.
Taigi jei šalia nėra moteriškių - tėvui įtampa. Tad jis sustojo, apklausė mane kur vedu, kelinti dabar metai ir ką kalbėti gydytojai. Matau susikaupė kaip reta, juk jam išgyventi reikės  vienam. Be moteriškių.
Atminties gydytoja visai simpatiška ir mes maloniai  sveikinomės. Ji mus jau pamena. Šį kartą problema buvo su atmintimi  man, užmiršau, kad reikia ir ligonio  kortelę susirasti patiems. Tad palikęs tėvą, išėjau brautis  į registratūrų džiungles. Po nedidelio skandalo  mane išvarė be tėvo kortelės. Reikia asmens kodo, o tai kaip aš jį gausiu, jei tėvas  nežino kurie metai, o aš irgi nežinau. Metus tiesa žinau, bet tėvo asmens kodo ne.Grįžau tuščias. Jau  norėjau gydytojai pasiaiškinti, kad mes abu ne  visada tokie beviltiški, štai  aš pasaulio viktorinoje visoje Lietuvoje  buvau antras, tačiau gydytoją radau  ir taip nustebusią:
-         Per daug geri apklausos rezultatai. Kažkas negerai.
Ir išvarė abu  į koridorių. Ramiai pasėdėti, kol jos siųsta seselė ras kortelę.
Seselė užstrigo lifte, tai paaiškėjo po gerų 20 minučių, kai mes grįžome pasėdėję koridoriuje.
Dar kartą apklausė tėvą  ir tų 20 minučių koridoriuje pasirodo užteko, dingo tėvo susikaupimas ir rezultatai vėl buvo blogi.
-         Na va, - džiugiai pasakė atminties sutrikimų gydytoja, -  laikinas buvo  tas  įtartinas pagerėjimas.

Ak, pagalvojau liūdnai, tik trumpam mums, vyrams, užtenka sugebėjimų išgyventi be moterų, joms tai iškart labai įtartina  ir jos greitai  moka mus sugrąžinti į savo realybę....

Komentarų nėra: