2008 m. lapkričio 7 d., penktadienis

Antikriziniai patarimai - 1

Blogis Nr.1 ir progreso priešas Nr.1 - marketingistai. Tad su krize galima tvarkytis atleidžiant iš visur kur įmanoma marketingistus.

Žiaurios ir nemalonios tiesos 5 punktai:

1. Marketingistai yra nereikalingi. Produktą galima vartoti be jokios reklamos. Jie tą žino ir labai pergyvena jei kas tai atskleis. Mane pvz. už tai bandys sumaišyti su žemėmis.
2. Marketingistai yra nevykėliai. Kadangi nesugebėjo dirbti kito darbo - tapo marketingistais. Arba blogai rašė eiles - dabar rašo tekstus reklamai arba prastai tapė - tapo dizaineriu reklamos agentūroje.
3. Dizainas ir reklama - mėgiamas gėjų užsiėmimas. Tuo jie pabrėžia šių profesijų ribiškumą ir neatitikimą bendrai teisingo gyvenimo linijai.
4. Marketingistai iškreipia teisingą pasaulio vaizdinį. Pavyzdys: buvo alaus darykla Tauras Vilniuje. Darė beveik normalų alų. Atėjo marketingistai, pasiėmė prekinį Tauro ženklą į Panevėžį, ten verda atseit Tauro alų ir visai Lietuvai pudrina smegenis, kad tai Tauro alus. Trumpai tariant teisingo produkto naikintojai ir elementarūs melagiai.
5. Marketingistai suryja milžiniškus reklamos biudžetus, kuriuos įmonės galėtų skirti mokslui ar produkto tobulinimui. Tai reiškia marketingas yra progreso stabdys.
Rašyti komentarą