Starbucks pardavimai pasaulyje krito labai žymiai. Double Caffe Vilniuje uždaro bent dvi savo kavines.
Abu prekiniai ženklai atspindi pastaro dešimtmečio paskutinį mados klyksmą visuomeniniame maitinime. Labai mažai alkoholio, labai daug pretenzijos į intelektualią aplinką, valgymas ir gėrimas buo akcentuojamas kaip ypatingos "pažangios" kultūros dalis. Nors tiesą sakant ta valgymo ir kavos gėrimo su laikraščiais kultūra jau buvo Vienoje XIX - XX a. sandūroje...
Bet ne apie tai. Gal tai pirmas ženklas kad krizės metu žmonės grįžta prie esminių vertybių ir pirmiausiai atsisako "pažangaus" ir madingo apnašo?
Why Alt Text Matters: Boost Accessibility and SEO with Every Image
-
Alt text is exactly what it sounds like—a description of an image that
appears on the page. Simple, right? But there’s more to it than that. To
write truly...
Prieš 1 dieną
3 komentarai:
"Ir vienąkart pavasarį-
tu vėl atjosi drąsiai,
bet, mylimas, pavasarį
manęs jau neberasi..."
Nebėr "Trijų laiptelių", nebėr "Bizonų slėnio". Išdraskė landsbergistai su zuokininkais, pardavė, pasidalino ... :(
Apie kokį grįžimą prie esminių vertybių Tamstos pliurpiate, kai patys jas sugriovėt? Fermas, žydinčius kolūkių laukus, Bizonų slėnį...
Kavutės gėrikai, kaljanų čiulpikai. neraliuoti. GĖ-DA! GĖ-DA!
Maitinimo įstaiga su daug alkoholio - viena iš esminių vertybių?:)
Kai dega miškas, nėra ko verkt dėl rožių... Nematau problemos, kai nunyksta vienas-kitas snobizmo lizdas ;)
Rašyti komentarą