2009 m. birželio 29 d., pirmadienis

Čirikas

Čiriku mūsų kieme prie Kalvarijų turgaus vadinamas dešimties litų banknotas. Suma lyg ir nelabai didelė bet kiek įvairių pasiūlymų gaudavome kai paprašydavome čiriko.

Mūsų kiemas užrakinamas tokiu šlagbaumu. Kiemo vaikigaliai ypač man prižiūrint iš balkono pabando drąsiai paprašyti čiriko jei turgaus dieną kokie prašalaičiai nori išvažiuoti iš kiemo. Jau užrakinto. Keli į spąstus įkliuvusių vairuotojų atsakymų variantai:

1. Tylomis užtrenkti dureles ir laužant savo automobilį brautis pro velniai žino kur. Automobilis aplaužomas maždaug už 200 litų.
2. Kišti policininko pažymėjimą. Į ką gudrūs vaikai jau moka atsakyti:
- Jūs naudojatės tarnybine padėtimi nedarbo metu?
Pareigūnas tada susinepatogina ir prašo išleisti gražiuoju...
3. Išleisk duosiu aš tau tuos dešimt litų. Kai vaikas išleidžia vyriškis pedagogiškai parodo aukštai iškeltą vidurinį pirštą. Ir nuvažiuoja. Vaikai pedagogikos valandėlę gerai įsimena.
4. Žmogelis pradeda isteriškai rėkti man:
- Aš tave iššifruosiu.
Tada aš pasitikslinu lėtai artėdamas link jo:
- Tu man grąsini?
Atsakymas greitas ir paprastas:
- Ne. Ne....
Šifruotojas pralaikomas kieme dvi valandas , kad ateityje negalvotų grąsinti.


Taip ir kariaujame dėl laisvo ploto savo kieme. Tiesa čiriko iki šiol negavome, bet į snukį irgi dar ne.
Rašyti komentarą