2012 m. vasario 22 d., trečiadienis

Kebabo kario laiškas palikuonims

Kebabo kario laiškas palikuonims




Aš karys, daug kalbėti nemoku, bet žygiais įrodau savo kardo galią.

Aš atėjau į šitą tuščią žemę prieš 20 metų dar visai jaunutis. Šioje dykynėje žydėjo bulvienojai, mėtėsi kur ne kur cepelinai ir kotletai prie šaltibarščių balučių. Po to dar kiek pasikovėme su keliais picų riteriais, bet sudarėme su jais taikos sutartį ir žemę pasidalinome taikiai.

Dabar aš senstu. Bet man ramu kai mano darbo vaisių pilna šita žemė, kažkada buvus dykyne, dabar žydinti kebabų įvairove. Retas kas gali pasigirti per vienos kartos gyvenimą įveikęs šį laukinį kažkada kraštą bei apsodinęs jį kebabų gėlėmis ir lavašo sodais.

Mirsiu ramus, po manęs mano kraštą gins visa mano palikuonių kebabo karių armija.

11 komentarų:

viz3 rašė...

Įkvėpė bulvių skutimui.:)

Unknown rašė...

akivaizdi nauda

Minis rašė...

Ir aisku kebabas taps tautiniu patiekalu

Unknown rašė...

O tai kas šašlykams nutiko?

Unknown rašė...

šašlykai beveik nunyko nuo kebabų antplūdžio, liūdna ir man...

Unknown rašė...

Vilniuje jau yra prekinis ženklas Kaziuko kebabai- atspindi tradicinį esantį vilniečiuose potraukį kebabams...

Adis rašė...

Kaip suprantu, čia pratęsiama Snoro vs Kebabų Karų tema?

Unknown rašė...

ne, Adi, tai apie kebabus

grumlinas rašė...

Oh yes!
Kaip sykis šįvakar kebabo karys aplankė mumi, ir mes su dėkingumu priėme jo dovanas

uno rašė...

nelabai gražu ir skanu,
kai skonis gula po kebabo padu, tačiau kada gi usd/eur 1.20 -
iki kokių ir kieno metų pabaigos laukti, guru?

Unknown rašė...

1,20 bus kai realiai apsiformins graikai su portugalais išėjimui iš šios ašarų pakalnės, taip vadinamos ES.
Kaune man rodos kebabo karių net daugiau nei Vilniuje, Gr.?