2012 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

Erzina "Samsonas" ir mane...

Pelnas bet kokia kaina
Keistoji kompanija "Samsonas" (dir. Gediminas Tilindis) turi keistai liguistą potraukį sovietiniai okupacijai. Be "Tarybinių" dešrelių ji sumanė nusivylusį dabartine santvarka lietuvos pilietį (-ę) pagirdyti "Tarybine" degtine ("Samsono" viešaisiais ryšiais užsiima "Integrity PR").
Kaip totalus mankurtizmas tokie produktai ir idealizuojamas okupanto įvaizdis atrodo 20 000 žuvusių už laisvę partizanų, daugiau nei 300 000 ištremtų į Sibirą ir apie 50 000 ten mirusių lietuvių (tarp kurių buvo apie 40 000 niekuo nekaltų vaikų, iš kurių apie 5000 žuvo) ir 50 metų okupacijos kontekste. Kas dešimtas GULAGO kalinys buvo lietuvis. Sutikite, sunkiai įsivaizduotume, kad Izraelyje ar Vokietijoje būtų nors menkiausia galimybė pardavinėti "Nacionalsocialistinį" vyną ar alų.
Įdomu ir kas tie dizaineriai, sutikę kurti "Tarybines" etiketes (visiškas nesusipratimas automobilis ant alkoholio etiketės) bei agentūra, ėmusisi reklaminės kampanijos kūrimo.
A.Paleckis tam tikroms institucijoms rūpi, o štai toks šalies laisvės pažeminimas monetos vardan – kažkodėl ne.
Iš dizainerio R.Jucaičio blogo(todėl  klaidų netaisiau):
http://www.dizainologija.lt/2012/02/pelnas-bet-kokia-kaina-arba-freak-show.html#!/2012/02/pelnas-bet-kokia-kaina-arba-freak-show.html
ten ir iliustracijos yra...

Rašyti komentarą