2018 m. sausio 18 d., ketvirtadienis

Kojinė Agatai

Kojinė Agatai (kalėdinė istorija)

Nelaimė atsitiko paskutinę dieną sanatorijoje. Iš baseino iki Sūručio vonios buvo tik dvi laiptinės ir apsirengus minimaliai galima nušlepsėti. Net kojinių nesimoviau. Palikau kojines batuose.
Sūrutis jau buvo paskutinė procedūra ir buvau visiškai nusiteikęs iškart lėkti namo. Pasiilgau namų. Apsirengiau. Ir - o po velnių! Nėra vienos kojinės. Lauke minusas. Peršalsiu basas eidamas iki opelio.
Grįžau į baseiną ieškoti. Truputį keikdamasis. Kojinę ant laiptų treneriai matė. Nustebę buvo   - kuris čia turtuolis svaidosi kojinėm. Treneriai parodė rankas. Kojinės jie nei vienas neturėjo. Liko įtartinais tie, kurie baseine su manimi buvo. Šliaužė paskui mane ir pavogė kojinę.
 Ilgaplaukis Šlaunikaulio sudėtingas lūžis su dviem ramentais buvo knygos prezentacijoje. Ne jis.
Diedas po dubens sąnario operacijos.  Nesusilenktų net.
Inteligentė  su operuotu keliu. Irgi buvo knygos prezentacijoje. Žmonės skaitantys mano knygas mano kojinės nevogtų!
 Juki pensininkė su čiurna. Įtartina. Bet ji greičiau savo kojinę pamestų šalia nuo juoko.
Rimta lenkė. Bet per rimta kojinės vagystei, nes matyt į bažnyčią vaikšto. 
Situacija kaip gerame angliškame detektyvų. Įtartini visi ir nei vienas.
Galėjau apeiti visus ir pareikalauti kojinės. Bet pagalvojau taigi Kalėdos ant nosies. Aš ne koks anglas, aš rytų europietis, o jei visai tiksliai iš Europos centro! Ma juos šunes, tegu užauga grybelis pavogusiam mano kojinę ant pirštų - taip kalėdiškai katalikiškai dvasingai  atleidau nusidėjėliui. Bus tų kojinių. Juk barmenai sovietiniuose Vilniaus restoranuose tų kojinių net neplaudavo.
Įkišau pliką koją į batą ir beveik bėgte nubėgau iki opelio, kur bagažinėje radau atsarginę kojinę prie atsarginio rato.
Nesusirgau! Sveikas gyvas grįžau iš sanatorijos. Matyt aukščiausios jėgos išsaugojo man sveikatą už tai, kad pats atleidau savo kaltininkams.
O Agata? Tai Agatha Christie. Ji būtų ieškojusi kojinės ir gal net  radusi. Godūs nekrikščioniški britai!

Komentarų nėra: