2018 m. sausio 18 d., ketvirtadienis

Ramentai su atšvaitais


Aš esu protingas ir galva mano ohoho. Protmūšio komandos kapitonas. Pasaulio viktorinoje ketvirtas Lietuvoje. Mane beveik priėmė į Rašytojų Sąjungą.
Bet vakar paskambino BM bei  neramiu balsu paklausė:
- Tu ramentus turi?
Aš išsigandęs apsidairiau. Stovi kampe.
- Turiu. Alkūniniai. Su atšvaitais. Dar namie pažstiniai.
- O tai kodėl namie radau dar vienus alkūninius. Be atšvaitų.
Na būna tokie moteriški klausimai (pvz. kada mane vesi), į kuriuos gali atsakyti tik mykimu ar ryžtingu galvos kratymu. Pamykiau į telefoną. BM neatlyžo. Galvok, sakė. Vis sakai, kad nesi durnas. Aš nežinau iš kur tie pas tave su atšvaitais. Gal atėmei per klaidą iš ko nors sanatorijoje?
Aš logiškai paaiškinau, kad jei atimčiau, tai atimtasis gulėtų ant žemės ir ropodamas link policijos skyriaus klaikiai rėktų.
Tikriausiai, ne.
Galvok, jau barėsi BM. Geras žmogus paskolino, o mes net nežinome kas. Tai yra tu nežinai.
 Aš pagalvojau.
Žemiau oficialus pranešimas.
Gerieji žmonės, per tuos lakstymus prieš ligoninę kažkas iš jūsų paskolino man daug ramentų. Visus pamenam. Bet kas paskolino alkūninius su atšvaitais prisipažinkite! Nes kitaip BM vadins mane nelabai protingu. Ar net išraiškingiau kaip nors.
Ar mums to reikia?

Komentarų nėra: