2009 m. gegužės 1 d., penktadienis

Kur mes egzistuojame...

Pati blogų aplinka yra labai ydinga. Aplinkui bloguose vyrauja trys blogio centrai: nepilnamečiai, žurnalistai bei RsV arba PR. Retai tad sutiksi bloguose padorų žmogų arba žmogų, kuris savo mintis įpratęs dėstyti ne už pinigus. Arba tiksliau perteikti svetimas ir mums nereikalingas idėjas už babkes.
Šįkart daugiau apie PR arba RsV:
1. Tiksliausias šitų PR pareiškimas buvo; ko jūs priešinatės mažumų tolerancijai, už viską jau sumokėta ir anksčiau ar vėliau mes jums tą toleranciją įdiegsime.
2. Aišku paėmus kiekvieną atskirą PR atstovą - jie švelnūs ir pūkuoti. Bet pati jų darbo kvintesencija yra labai nemaloni. Už pinigus jiems - nereikalingos idėjos mums. Arba net žalingos. Ir PR metodika taip gerai įsukta - kad tos nereikalingos idėjos išvarytos pro duris, lips pro langą.
Taigi ir sakau liūdna čia, bet ką darysi.
Gyvensime ir su PR greta...tik nepykite jau, jūsų kabliukų nerysiu.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

troy, kokį apibendrinimą bandai daryti: jei žurnalistas - tai būtinai nepadorus žmogus? :D
Žinok, kartais ir žurnalistai būna žmonės, turintys nuomonę, kuri ne visada sutampa su redakcijos nuomone. Tokią deda ne į laikraštį ar naujienų portalą, o į privatų tinklaraštį.

Unknown rašė...

Na tiesiog manau jog žurnalizmas bei RsV uždeda didelę spalvą ant žmogaus asmenybės. Ir ta spalva tamsoka..tokia profesija...
Nothing personal.

Anonimiškas rašė...

Manau, daugelis profesijų palieka labiau ar mažiau ryškų štampą, kurį galima pastebėti - ne tik skaitant tinklaraščius, bet ir tiesiog bendraujant.
Ryškesni: politikų, medikų, teisininkų, pedagojų, artistų, kunigų ir vienuolių etc.

fanta rašė...

Kaip ryžtingai pasižadėjai neryt kabliukų, net linksma. Esi įsitikinęs, kad tikrai neužkibsi nė už jokio?
(Man atrodo, kad Tamstą pakabins. Pvz., bobutė. Dar nenusipirkai DORMEO čiužinio? :) )

grumlinas rašė...

Toleranciją galima įdiegti. Bet kad mūsuose diegiama tolerastija...
O šiaip geriausias vaistas nuo PR - tiesiog ignoruoti tokius blog'us

Unknown rašė...

RZU antrina:
Mano galva, reklama ir žiniasklaida yra ne du atskiri socialiniai reiškiniai, o dvi vieno socialinio reiškinio pusės. Grubiai apibendrinant, tai efektyviai veikianti smegenų plovimo mašina, reklamos davėjų pinigais valdomas žinių sklaidos mechanizmas, kurio vienintelę vidinę prasmę atskleidžia grįžtamojo ryšio įgyvendinimas šioje sistemoje.

Iš esmės skleidžiama tik tai, kas pritraukia reklamą. Žmogus, adresatas yra svarbus tik tiek, kiek jis padeda ją pritraukti. Reklamos kampanijų efektyvumo tyrimai daromi visai ne tam, kad būtų išsiaiškinta, ko nori vartotojas, ar kaip jį paveikė reklama. Šių tyrimų tikslas – įrodyti, kad sistema veikia, pateisinti reklamos išlaidas, dar labiau įsukti pinigų ratą.

Anonimiškas rašė...

chi chi chi...

Jei kas norėtų šalia bobutės prigulti, galiu pasiūlyti gerą čiužinį.

Jei ką, tai ne reklama, o asmeniškumas.