2014 m. balandžio 7 d., pirmadienis

Agurkų užkalbėjimas




Visai priartėjo  šiltasis  pavasario sezonas  ir aš buvau nuvežtas tvarkyti savo nugaros įvairiomis manipuliacijomis į Naująją Vilnią. Tokiu būdu praradau galimybę išvengti ilgesnio darbo soduose. Nes jei  nugara sveika – tai pirmyn, be diskusijų, į žemės kasimo  darbus. Mano amžius, išsilavinimas, galų gale mano kultūrinis lygis nieko nesudomino. Tiesa nugaros manipuliatorė papildė mano pasaulio žinojimo žinias tokia išmintimi;  šeima bus ilgalaikė tik vienu atveju - jei vyras podkablučnikas (po padu). Moteris natūraliai nuo savo įgimtų savybių žino kaip tvarkytis gyvenime ir buityje. Vyro bandymai tvarkytis yra pasmerkti skyryboms ir nelaimėms. Tad nori ramaus šeimyninio gyvenimo – prisitaikyk prie matriarchato. Moterys apie šeimą žino geriau.
Pradėjau nuo šių nugaros meistrės žodžių atidžiau stebėti kaip tvarkosi BM su buitimi ir gyvenimu. Ne visada tai vyksta mano galva sėkmingai, bet kaip tvarkė agurkus mane labai sudomino.
Agurkai buvo sudaiginti ant senos suomiškos siuvimo mašinos staliuko šalia mano pagalvės, kuris normaliu laiku užversta  mano knygomis ir kindlu.  Knygos ūmai buvo pašalintos.  Ta gera buvusi knygų aura arba gal mano kvapas tiko agurkų daigams ir jie išdygo bei išleido ūsus  greitai kaip velniai. Gerokai per anksti..
Nebuvo ką  daryt ir sekmadienį agurkų daigai verkiančia širdimi  - verkė aišku tik BM širdis - buvo išvežti į sodą.
Žuvų miltai, trąšos ir žemė kiekvienam daigui buvo paruošti gramo tikslumu. Balso švelnumas kalbinant agurkus prieš atiduodant juos žemei buvo negirdėtas man nuo mažės gimimo. Ir tai tada taip kalbino ne mane, o mažę. Dvi valandos grumstelių purenimo, dėliojimo ir tylūs meilūs garsai iš po šiltnamio plėvelės. Atnešti vandens kartą įsileido ir mane. Bet tik trumpam. Didelis, kerėpla, tad buvau greitai išvarytas, kad nekelčiau skersvėjo ir nelaužyčiau ten nieko.
Ir toliau iš šiltnamio sklido meilūs garsai. Aš sėdėjau ant suoliuko netoliese, gėriau  kavą ir maloniai  jaučiau nuo agurkų užkalbėjimo sklindančias harmonijos bangas. Buvo ir man ramu, gera. Beveik užsinorėjau tapti agurku, vyniotis ūsais po šiltnamį, gauti reguliariai  išgerti, būti užklotu dvigubu agroplėvelės patalu ir taip švelniai švelniai būti kalbinamu.
BM naktį miegojo blogai, vis sapnavo šalnų pakandamus agurkų daigus.

Iš ryto išvažiavo pažiūrėti ar nieko blogo jiems nenutiko. Dar palaistyti. Tikrai moterys  efektyviau  gali nudirbti  sodo darbus. Gal ir teisi ta nugaros maigytoja. Reikia patikliau atsiduoti į matriarchato rankas. Juk jei moterys gali būti taip neįtikėtinai švelnios su agurkais, tai....

Komentarų nėra: