2014 m. balandžio 17 d., ketvirtadienis

Suomiai, prašom dažniau!



Balkanų moteris  painiu ilgai aiškintu  pretekstu išsisuko nuo mažės vežimo į baletą ir aš bėgte iš darbo per darželį vežiau mažę į baletą. Pakeliui su opeliu landžiodamas kur nereikia ir rodydamas todėl nuo vairo fakus kelio kolegoms.
Gerai kai vaikas mažas ir patogus, mėčiau nurengdamas/aprengdamas jį tarp savo rankų kaip žaisliuką ir greituoju būdu, nes jau vėlavom, mažę  įkišau pro duris baleto mokytojai.
-         Neeee!!!! - ji sukliko.
Aš tada atidžiau pažiūrėjau kas man pavyko bevartant ir bemėtant  vaiką tarp mano kairės ir mano dešinės rankų.. Gerai  vaikas netylus, tai bent jau kai apverčiu vaiką aukštyn kojom tai protestuoja. Bet balerinos  vaizdas buvo toks.
Pėdkelnės mėlynos su rombais, nes priderintų prie rausvo  baletinio triko pėdkelnių nebuvo, nes jos skalbiamos. Net mano meniškai nelavintomis  akimis spalvų dermė kirtosi. Baletinio privalomo plaukų kuodelio taip pat nebuvo, tik rimtas veidukas su dviem akim kaip sagutėm iš po išsidraikiusių plaukų kupetos, nes tėtė labai greitai važiavo ir rengė.
-         Mus filmuos, - pasipriešino  vadovė. – Turime padoriai atrodyti.
Aha, tikrai, atlėgęs nuo lėkimo/rengimo pastebėjau moterį su profesionalia kamera bei  visiškai  pragertu veidu ir dar kelis žmones, kurie iš tolo ir man priartėjus  jų apžiūrai atrodė kaip paklaikę Vakarų meninykai.
-         Nū, who you are? - vidutiniškai  mandagiai paklausiau
O gal sueis mano mažė ir taip, turėjau nedidelę viltį. Jei  kokie ispanai ar graikai, jiems juk viskas iki alyvmedžio. Visada yra gerai kaip yra.
-         Finland TV.
Bjaurūs pedantai skandinavai. Atsidūsau ir nuėjau perrengti mažę. Ooo, kaip aš siutau. Kitų pėdkelnių mažės kuprinėje nebuvo. Smeigtukų baleto kuodeliui taip pat. Griebiau telefoną ir išbariau BM, kad vaikas neparuoštas filmavimui. BM – bene pirmą kartą per kelerius  metus – cypliu balsiuku  teisinosi, kad niekas jai  nieko nesakė apie jokią  Finland TV. Aš toliau audringai piktinausi ir  jau vaikų  mamos pradėjo pagarbiai žiūrėti į mane. Koks vyras, kaip moka barti žmoną! Iškart kelios šoko pagalbon susukti šukuoseną. Kitos patarė vaiką išleisti plikom geriau  kojom. Nesušals.

Šiaip ne taip paruošėme suomių televizijai  mažę ir kitus bemamius (tėvų atvestus) vaikus. Vaikai kažką skandinaviškoms kameroms tinkamo pastrykinėjo. Bet man suomiai patiko. Labai. Nors kartą BM teisinosi. Šiaip ji visada būna teisi. Bet jau kai suomių TV netikėtai pasirodė, tai net ir ji neturėjo  argumentų priešintis. Numušė tie suomiai ją nuo  kojų.

Suomiai, dažniau mus filmuokite!

Komentarų nėra: