2011 m. sausio 14 d., penktadienis

Rokiškis dundukas, bet...

Rokiškis šiaip  dundukas ir metalistas, bet jo blogų reklamos savaitė mano blogui, ko gero ir kitiems, buvo efektyvi.
http://rokiskis.popo.lt/2011/01/10/pasibaigus-tinklarasciu-reklamos-savaitei/
 Aš gavau tryliktą numerį(ir gal net turėjau degraduoti) jo blogų savireklamos sąraše, tačiau mano lankomumo statistika privertė nukelti kepurę prieš blogeriaujantį metalistą.
Palyginimui paėmiau keturias darbo dienas prieš Kalėdas. Gruodžio 20-23 d.d. Aplankė mano blogą prieš akciją  - 759 kartus.
Akcijos metu sausio 4-7 d.d. - 1098 kartai.
Po akcijos  liekamasis lankomumas dar išaugo. Sausio 10-13 d.d  - 1227 kartai.
Augimas akcija/prieš akciją  - 45 procentai.
Po akcijos/prieš akciją - 62 procentai.
Rokiški Rabinovičiau,  kitą kartą kai darysite aš visada. Savireklamos akcija pavyko.

Pagarbiai,  troy.
Rašyti komentarą