2012 m. sausio 20 d., penktadienis

Aš esu/nesu seras Izaokas Niutonas




Ir kažką jis ten didingo aforistiško pasakė apie milžinus, pečius ir stovinčius ant pečių. Matyt ir aš kaip Izaokas. Nes...

Mažoji negali paeiti nė dešimt žingsnių lauke. Jai iškart paskausta kojytė ir ji sako opa. Aš dėl ramybės užsikeliu. Va toks mano kūno keistas spinduliavimas – su mama jai niekada neskauda kojytės. Su manimi iškart.

Katė pusę septynių pirma mane sutinka virtuvėje ir klastingai susiaurinusi akis užšoka man ant pečių kol aš užsimiegojęs. Ir mes tada kartu kankiname kavos aparatą ir tepamės buterbrodus. Ji prie ausies murkia ir stebi ingredientus iš viršaus. Jei ingredientai geri reikalauja savo dalies šaukdama baisiu balsu. Tada aš jai duodu. Nes noriu tylos.

Net Balkanų moteris, nors jau seniai nebenešu jos ant rankų, laikas nuo laiko pameilikauja – noriu ant viršaus. Ir nedrįsk atsakyti – nuotaika subjurs savaitei.

Ir po to aš ganėtinai tiksliai prisiminiau ką visgi sakė seras Izaokas.. Jis sakė tik ant kitų milžinų pečių atsistojęs aš padariau savo darbus.

Taigi aš visai ne Izaokas Niutonas, bet esu tas milžinas ant kurio jos atsistoję gali daryti savo atradimus. Jos niutonai. Bet aš tada pečiai be kurių niutonai negali.

Visai gerai.

8 komentarai:

Taškas rašė...

Komplimentai :), keista, kad likusieji to nerodo :( , negi aš vienas toksai ????

viz3 rašė...

Devyni!
Likusieji... - jie priblokšti ir neranda žodžių:)

Minis rašė...

Man truksta aprasymo kaip senasis vaikas sedi ant sprando.
O as tik isvaziavau porai dienu i Cincinnati man jau ir skambina, kad namai griuva ir vaikai vieni palikti darzelyje ir dar sniego prikrito iki keliu. Ne vienas toks ne Izaokas.

Unknown rašė...

Mini, vyrai visada ypač atsakingi už pilnatį ir sniegą...
Senasis vaikas jau dirba, tik lagą reatai moka..
Taške, ne visi skaito tarp eilučių, tik tarybino auklėjimo žmonės tą moka.
Viz3, tai nebijokite dėkite varneles, kai atsigaunate.

Skirtumas rašė...

Kažkaip intymu ;)

Taškas rašė...

Tik ką perskaičiau šį tekstą mobiliaku vyresniąjai savo sesei.

Tikrai geras tekstas. Noriu tikėti, kad Troy neskaitė tokio ilgo Sabaliauskaitės palinkėjimo lietrydyje. Jeigu skaitė, tai nieko baisaus - šis įtaigesnis. Ir geresnis

Unknown rašė...

neskaičiau

Unknown rašė...

Mano tekstų nukopintų pilnas inetas.