Angliškų mašinų kaip ir nebėr. Jaguarus gamina buvusios kolonijos Indijos Tata Motors, landroverius - ta pati indiškoji Tata. Rolls Royce priklauso bavarų BMW. Tai tie kurių fabrikai sumalti į miltus anglų per karą. Mini - irgi vokiečių.
Taip pat pilna japonų gamintojų fabrikų Anglijoje.
O pati automobilių pramonė Anglijoje klesti. Pardavimo ir gamybos skaičiai auga. 700000 darbo vietų yra sukurtos šioje Anglijos pramonės šakoje. Automobiliai - trečia Anglijos eksporto prekė.
Koks įstabus kapitalizmo fenomenas.
Iš čia:
http://www.bloomberg.com/news/2012-01-25/made-in-britain-increases-as-europe-no-4-with-nissan-tata-cars.html
(1325) Tarp kitko: publikacija, skirta Mamerto Indriliūno žūties 80-mečiui
-
*Metų *mėnraščio redakcijos paprašytas, parengiau tokią publikaciją; sausio
28-ą buvo Mamerto Indriliūno 105-osios gimimo metinės, vasario 21-ą sukako
80 m...
Prieš 2 valandas
7 komentarai:
Paradoksas.
Kadais patiko šio žodžio aiškinimas - šalia dievo, šalia tiesos.
Geras. manir dabar patiko.
As vel planuoju pirkt Aston Martin
Kas juos supaisys, tuos anglus...
Anglai tie ... o beje kam priklauso dabar Aston Martin, negi patiems anglams?
Mohikanas?
Aston Martin ownership:
David Richards
John Sinders
Investment Dar
Ford Motor Company
Adeem Investment
Akivaizdu, kad nera viskas grynai britiska. Kazkiek rytietisku prieskoniu amerikoniskai darytame anglosaksiskame padaze :)
Na gerai, vienintelė angliška mašina Aston Martin.Taškas.
Rašyti komentarą