2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

Vasarą atvažiuos visa italų komanda




Mane susirado toks matytas regbio festivaliuose italas iš Čivitavekijos, irgi penkiasdešimtmetis. Pasigyrė atostogaująs Vilniuje, nori aplankyti mūsų klubą. Italas tiesiog skleidė susižavėjimo žiemišku Vilniumi pliūpsnius. Visos jo čakros gerte gėrė šitą puikų miestą.

Pasikvietėme jį apsilankyti mūsų šeštadienio regbyje ant sniego. Man jo susižavėjimo Vilniumi priežastis tada šiek tiek paaiškėjo. Kai jį pamačiau, vyras pasirodė vis dar sportiškas, bet 50 metų,, ir jį lydėjo kokiu 20 metų jaunesnė kupina matrimonialinių vilčių blondinė baltarusė. Kaip probėgšmais išsišiepęs užsiminė italas jis renkasi čia žmoną. Jau mėnesį. Ir dauguma kandidačių baltarusės....

Italas garantavo, kad vasarą tikrai atvažiuos į Vilnių pasižaisti visa jų regbio komanda. Kai jis papasakos savo fantastinius įspūdžius. Apie Vilnių...

5 komentarai:

Arnoldas rašė...

Italai sugeba per vieną dieną prisiekti amžiną meilę kelioms iš eilės moteriškėms. Jie nelabai gaudosi savo kalbose.

Unknown rašė...

bet tai daro gražiai

Skirtumas rašė...

Bet intymesnės patirtys apie italus (girdėjau!) yra bjauresnės. Tie niekšai gyvena pas mamas iki 40'ies, baisūs tinginiai ir nevalos ;)

Mano žmonai italai ne seksualūs. O aš ką? O man gerai!

Unknown rašė...

Gudėms bet kuris vyras ne iš Gudijos yra seksualus.

Taškas rašė...

Duot kailyn tiems makaronščikams. Ir ne tik aikštėje.