2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

Maži, pikti ir liesi moka didesnes baudas



Ant namo laiptinės sienos iki remonto savo požiūrį į gyvenimą išsakė kas netingėjo. Įtariau kad tai daugiausia juridiškai nepakaltinami elementai, kuriem nėra 16 metų. Kentėjau tylomis kaip ir visi namo gyventojai.

Bet kartą grįžau namo, tiesa kiek išgėręs – kas manęs savaime suprantama nepuošia, ir radau kelis aktyvius paišytojus ir rašytojus ant sienų. Subaubiau ir puoliau juos susirinkti bei priduoti kam nors. Tėvams arba policijai. Rašytojų sklaida po kiemą ir kitur į visus 360 laipsnių buvo greita, bet vieną pagavau kieme už kokio šimtmetrio. Šiek tiek pakračiau jaunuolį bandydamas išsiaiškinti kas dar paišė rašė ir kelis kartus primygtinai pasidomėjau ar jis numato dar tęsti sienos prie mano buto marginimo darbus.

Iš akių ir garsų supratau - kelias savaites nė nebandys pažvelgti mano laiptinės pusėn.

Po valandos į mano buto duris paskambino policija ir mane išsivežė į skyrių. Bet policijoje irgi žmonės. Administracinę baudą gavau minimalią iš gan plataus baudos spektro. Policija labai atsižvelgė į mano argumentą:

- Nemušiau aš jo, tik pakračiau pakėlęs. Pažiūrėkite į mane. Jei būčiau mušęs ar tik tokie sveikatos sutrikdymai būtų?

Moralas: liesas, mažas ir piktas žmogutis būtų gavęs 200 litų baudą, o aš gavau – tik 100 litų baudą. Antsvoris ir gebėjimas pasirinkti tinkamą argumentą padeda.

Rašyti komentarą