2013 m. vasario 6 d., trečiadienis

Ir kitos traumos...




Matau  visus pradžiugino mano kruvinų  ir pūliuojančių krumplių aprašymas. Suprantu  jus -  lietuviai. Bet turėjau dar įdomesnių traumų.
 Antrą kartą žirkliarankiu pabuvau jau po 40 metų. Ramiai sau važinėjau po Nidą dviračiu ir staiga išlindęs automobilis privertė mane sukt į mišką, į tankias Nidos pušeles. Vėl stabdžiau rankomis. Abu riešai skilo. Gipso nedėjo, bet gavau tokias rankų įmautes irgi žirkliarankiškas. Žmonės prisibijojo.
Bet pati efektingiausia trauma ištiko vaikystėje kai buvau  20-ies. Tada per regbio treniruotę mokėme naujokus. Aš tame pratime buvau  kažkoks ramiai  pro šalį prabėgantis sportininkas, kurį naujokams reikėjo griebti žemu užgriebimu taikant į dubens sritį. Bėgau pro naujoką gana stipriai, kad žinotų – ne bobos čia. Jaunuolis kažko nesuprato ir net nepasilenkė. Bet pilnas nesveikos drąsos šoko į priekį. Taip stačias ir įbėgo į mane. Nors turėjo pasilenkti. Buvo mažesnis tai pylė man į veido apačią pakaušiu.
Smūgis buvo neblogas kaip dabar pamenu. Burnoje saldu. Ir labai keistas nematytas vaizdas. Matau po veidu kabančius savo ūsus. Niekada nenešiojau šlėktiškų kabančių ūsų. Buvo tvarkingi trumpi siauri ūsai. Man tada pasidarė labai įdomu kaip aš juos galiu matyti kabančius po savimi. Paklausiau vyrų kas man.
Visi išsigandę tylėjo. Prakalbo tik treneris. Jis buvo lūžęs 14 kartų, tai galėjo kalbėti.
Pasirodo perkirto man veidą per viršutinę lūpą ir abi pusės ūsų kabojo gana žemai po veidu. Aišku daug kraujo. Nuvežė, susiuvo.
Bet tai dar nieko. Blogiau buvo  po to. Vsą mėnesį galėjau maitintis tik per šiaudelį. Tai yra tik sriubomis. Tai klaiki bausmė valgiam stambiam dvidešimtmečiui.  Degtinės  ir alaus mėnesį negalėjau gerti. Gal kas bandė atsargiai siurbčioti degtinę pro šiaudelį? Taigi. Tik vyną.
Ir kai nuėmė  tvarsčius buvo dar liūdniau. Iškart po prakirtimo  chirurgas susiuvo drebančioms rankomis ar tiesiog  jam buvo sunku tuose karančiuose mėsos gabaluose susigaudyti.  Viršutinė lūpa liko  nedidelės moteriškos  krūties formos.
Guliau dar kartą po grožio chirurgo peiliu. Ir dabar beveik normaliai atrodau. Lūpa kiek nejautri. Bet jautrumas juk vyrui reikalingas  kitoje vietoje, ne lūpose...
Naujokas daugiau nepasirodė regbyje. Aš tai likau.

Komentarų nėra: