2013 m. vasario 18 d., pirmadienis

Kaltas ne aš. Kaltas Hercas



Vieną vakarą Balkanų moteris susikaupė ir atliko su manimi mokslinį eksperimentą. Aišku vėl man nieko nežinant. Turi bjaurų įprotį tos moterys – tyrinėti  laikas nuo laiko savo vyrus.
Ji nustatė empyriniu būdu, kad tik apie 40 procentų informacijos, kurią ji skleidžia fonetiniu  būdu pasiekia mano ausis. O ir ar aš tos informacijos tuos 40 procentų  naudoju taip pat labai abejotina.Visa mano povyza rodo atidų klausymąsi, net linksiu pritardamas, tačiau  paprašytas pakartoti nė žodžio  nesugebu.
Kam ji man šneka ir pasakoja įvairius vertingus pastėbėjimus iš gyvenimo arba nurodymus kaip man toliau egzistuoti?
Į tai atsakiau lygiai taip pat moksliškai. Pirma, tai nenuostabu, kad negebu pakartoti jau po kelių sekundžių jos  perduotos informacijos. Juk ji ir pati daug kartų teigė, kad mano protiniai  gabumai silpnoki. Tad nereikia kažko ypatingo tikėtis.
Antra, aš nekaltas. Kaltas Hercas. Kaip žinoma jis išrado radijo bangas, kuriomis sklinda garsai. Bet, atkreipk, dėmesį, jis negavo Nobelio premijos. Kurios jam neleido duoti moterų organizacijos. Nes jis, niekšas, atrado  ir  tas bangas kitas, dėl  kurių ir vyksta tas amžinas vyrų ir moterų nesusišnekėjimas.
Herco bangos yra tokios banguotos, jei pastebėjai, kitos moterys gaudo tas bangas ir moterys net abi iškart kalbėdamos visada viena kitą girdi, supranta ir labai gerai bendrauja.
Vyrų gi ausyse Hercas rado Eustachijaus vamzdelį. Tai kažkas  panašaus kaip Adomo obuolys, grynai vyriškas dalykas, tik ausyje. Ir tas Eustachijaus vamzdelis nuo labai dažnai pasikarotojančių herco bangų, kurios visai atsitiktinai yra moteriškų bangų analogas, parvirsta taip  taupydamas organizmo resursus. Ir tada tos minėtos moteriškos bangos tiesiog aplenkia vidinę vyro ausį ir tokiu būdu mes dažnos ir vertingos informacijos negirdime.
Ir visa tai ne  iš piktos valios. Mes visai nenorime paniekinti  moterų. Mums jų nuomonė svarbi.Tik herco bangos kaltos.
Taigi aš nekaltas.. Kaltas Hercas.

3 komentarai:

gr rašė...

Eustachijaus vamzdis yra susijęs su nosiarykle, kitaip sakant, ir su burna. Situacijoje, kai jauti, kad Eustachijus nuvirto, laikykis į bangų šaltinį atsisukęs veidu, išsižiok ir taip kompensuosi virtusį vamzdį. Ne tai, kad labiau suprasti pradėsi, bet atrodysi tiek kvailai, kad moteris iškart nustoja transliuoti, nes beprasmiška. O kai bangų nėr - nėra ir problemos, tada jau galima uždaryti burną.

viz3 rašė...

O aš maniau, kad gebėjimas atrodyti atidžiai besiklausančiu išugdomas susirinkimuose-konferencijose ir nėra įgimtas...
Dabar žinosiu.

Unknown rašė...

geras gr patarimas...