2013 m. gegužės 17 d., penktadienis

Padžiūgavimas: smulkūs gyvūnai neatlaiko, o aš didelis




Gal pamenate praeitais metais mane vieną mano moterys buvo palikę namie. Buvo tada labai gerai man, ir net tarakonų šeima bute užsiveisė. Net jiems buvo gera mano vėsiame per vasaros karščius bute.Grįžus  Balkanų moteriai po kelių dienų ant grindų bebėgiojo tik vienas vargšas juodas tarakoniukas be šeimos ir be krypties.
Smulkūs gyvūnai pas mus neatlaiko. Mes net neauginame vasarą musių. Balkanų moteris tvirtina, kad jas išgaudo katė. Aš tyliai šypsausi į ūsą. Tai aiškiai mažės ultragarsinio klyksmo arba Balkanų moters įkyriai zyziančio gnydyjimo pasėkmės. Aš atlaikau tuos dalykus tik dėl labai geros kūno masės. Į mano 120 kilogramų telpa lengvai 0,7 litro  stipraus gėrimo  ir dar man patiki net vaiką nešti (nors pagal norvegiškas tvarkas jau seniai vaiką iš tokių tėvų atimtų, bet mes dar  Lietuvoje) arba  visas namų triukšmas susigeria lyg į kempinę. Taigi aš atlaikau.
Šį pavasarį eksperimentas dar kartą patvirtino neįtikėtiną mano organizmo atsparumą mano moterims palyginus su kita gyvąja gamta.
BM kelias naktis nakvojo su maže sode ir bute   užsiveisė skruzdėlės. Aš pagal liaudies papročius pabarsčiau  joms kavos nuosėdų. Skruzdės  gražiai apeidavo kavą savo takutyje ir nekreipė dėmesio į mano bordžijinę klastą. Grįžo BM ir išplovė grindis. Skruzdžių akivaizdžiai sumažėjo. Jos išsigando BM. 
Ką skruzdės. Va visos žiniasklaidos siaubas - erkės...
Vakar BM atsitempė katę po  lempa ir sukėlusi daug triukšmo (rėkė abi su kate) nurovė erkę nuo katės paausio. Katė cypė. Erkė irgi - kaip sakė BM -  iškart pasidavė. Išsirovė su visa galva  su visais ūsiukais savo ir išrauta erkė dar tuos ūsiukus  judino. Matyt siuntė Balkanams pasigailėjimo ženklus. Bet jie niekada nesigaili. Erkė vienu ypu po apžiūros žuvo.
Tada aš dar kartą paglosčiau  savo ūsus ir pasidžiaugiau savo kūno didumu bei tvarumu. 

Komentarų nėra: