2010 m. lapkričio 19 d., penktadienis

Lietuviškų filmų dešimtukas. II etapas

Sudėjau visas pradinio etapo nuomones. Sąrašas vėl keistas. Siūlau dabar vėl iš naujo koreguoti. Galite tiesiog siūlyti vietos numerį, į kurį reikia perkelti kurį nors filmą. Aš po dviejų parų išvesiu vietos vidurkius. Taip bus teisingiau. Gal. Bet jei kas spręsiu satrapiniu būdu. Visų nuomonės svarbios.
Ignoto ir Marytės a priori neįtraukiu. Čia reikalas rimtas.

1. Riešutų duona.
2. Velnio nuotaka.
3. Jausmai
4. Niekas nenorėjo mirti
5. Skrydis per Atlantą.
6. Vienui vieni.
7. Elzė is Gilijos .
8. Prieš parskrendant į žemę.
9. Mažoji išpažintis
10. Gražuolė
11. Zero 2
12. Herkus Mantas.
13. Dievų miškas.
14. Kai aš mažas buvau.
15. Nuodėmės užkalbėjimas
16.Vienos dienos kronika
17. Zero
18. Adomas nori būti žmogumi
19. Vasara baigiasi rudenį
20. Amžinoji šviesa
21. Paskutinė atostogų diena
22. Birželis - vasaros pradžia
23. Žvėris kylantis iš jūros
24. Mano vaikystės ruduo
25. Sadūto tūto
26. Moteris ir keturi jos vyrai.

10 komentarų:

Buka rašė...

Laikausi savo ankstesnės nuomonės - dokumentiniam "Prieš parskrendant į žemę" vaidybinių filmų sąraše nėra ko veikti. "Zero 2" kaip sikvelą irgi lauk (manyčiau, kad ir "Zero" sąraše ne vieta, beje). Išmesti reikia ir "Nuodėmės užkalbėjimą" bei gerų intencijų, bet meniniu atžvilgiu beviltišką "Vienui vieni". O dėl kitų... nežinau. Ne visus esu mačiusi.

Unknown rašė...

Buka, tavo nuomonė bus dvigubai svarbesnė nei ko kito.

Anonimiškas rašė...

Būtinai:

Birželis - vasaros pradžia
Jausmai
Niekas nenorėjo mirti
Paskutinė atostogų diena
Velnio nuotaka

Buka rašė...

Mano nuomonė negali būti svarbi, Troy'au, nes aš nemačiau "Skrydžio per Atlantą", "Herkaus Manto", "Gražuolės", "Riešutų duonos", "Kai aš mažas buvau", "Mažosios išpažinties", "Elzės iš Gilijos"... ir taip toliau.

Nebent sudaryčiau sąrašą iš matytų, bet jį reikėtų smarkiai koreguoti pagal daugiau mačiusius:

1. Amžinoji šviesa
2. Adomas nori būti žmogumi
3. Jausmai
4. Paskutinė atostogų diena
5. Vasara baigiasi rudenį
6. Birželis, vasaros pradžia
7. Moteris ir keturi jos vyrai
8. Velnio nuotaka
9. Sadūto tūto
10. Niekas nenorėjo mirti

Anonimiškas rašė...

1.Jausmai 2.Niekas nenorėjo mirti 3.Riešutų duona. 4.Velnio nuotaka. 5.Paskutinė atostogų diena 6.Gražuolė 7.Vasara baigiasi rudenį 8.Birželis - vasaros pradžia 9.Skrydis per Atlantą. 10.Herkus Mantas.

Moteris rašė...

“Jausmai“
„Moteris ir keturi jos vyrai“
“Vasara baigiasi rudenį“
“Birželis - vasaros pradžia“
“Elzė iš Gilijos“
“Velnio nuotaka“
“Skrydis per Atlantą“
“Sadūto tūto“
„Paskutinė atostogų diena“
„Gražuolė“

žmogus rašė...

"Jausmai" ir "Niekas nenorėjo mirti". "Skrydis per Atlantą". "Gražuolė" gal. "Velnio nuotaka". Nedaug mačiau.

Adas rašė...

1.Kai aš mažas buvau
2.Jausmai
3.Gražuolė
4.Birželis - vasaros pradžia
5.Paskutinė atostogų siena
6.Vasara baigiasi rudenį
7.Velnio nuotaka
8.Sadūto tūto
9.Vienos dienos kronika
10.Žvėris išeinantis iš jūros

Daug dar tų gerų filmų, lietuviai ką mokėjo, tai mokėjo - Surask mane, Nesėtų rugių žydėjimas, Paskutinė atostogų diena, Kelionė į rojų...

Grippen rašė...

1. Velnio nuotaka
2. Skrydis per Atlantą
3. Vienui vieni

O abu Zero tai nebent į blogiausių dvejetuką tiktų.

Unknown rašė...

Pratęsiu balsavimą iki ryt ryto.
Po to jau skelbsiu oficialų dešimtuką ir pretenzijos nebus priimamos. Paskubėkite, paskutinis šansas.