2010 m. lapkričio 10 d., trečiadienis

Pirmuonys tegu dirba

Aš žiūrėjau į veidrodį. Žmogus veidrodyje sėdėjo oloje ir stebėjo dar kitus žmones, kurių šešėlius matė ant olos sienos. Ooo, pagalvojau, koks retas mano amatas. Visi kiti šliaužioja it pirmuonys, žiūri televizorių, geria ir dauginasi. O aš apie juos galvoju, permanau ir paaiškinu. Šiek tiek painiai ir atsakymai nerišlūs, bet kas gi sakė kad filosofija gali būti paprasta ir bet kam suprantama.


Arba kad gali atsakyti kam nors anot Vitgenšteino netobulais žodžiais. Ji tik užduoda klausimus. Nes ji viršuje.

Dar mano akys leidosi žemyn nuo įstabių olos šešėlių ir toliau buvo liūdnas vaizdas – asteniškas bibliotekų iškankintas kūnas, o pačioje kūno pačioje kabojo tokios ataugos, kurios priminė susipynusias filosofinės minties medžio šakas. Ir aš supratau – mano tokios rankos, nes man lemta tik mąstyti. Aš ir būsiu kreivarankis. Pirmuonys tegu dirba.

7 komentarai:

urvinis rašė...

Vakar Troy buvo įspėtas. Bet toliau siautėja. Reikia imtis priemonių.

Skelbiu viešą RAŠINIO konkursą, kuriame dalyvauti kviečiu visą Lietuvos blogeryną.

Rašinio tema- Sunkus vyro blondino (antros jaunystės filologo, regbysto) gyvenimas po jaunos brunetės padu.

Rašinius kiekvienas publikuosime pas save, konkurso rezultatus (sąskaitas su Troy) suvesime čia.

Konkurso nugalėtojui bus garsiai ir viešai suteiktas garbingas Geriausio Gyvenimo Stebėtojo Stebėtojo vardas.

Už prizo įteikimo ceremonijos organizavimą ir iškilmingus pietus atsakingas Troy.

(Jei pietų nebus- tegu slepiasi LJ (Živoj Žurnal).

Unknown rašė...

Nykantriai laukisme jūsų niekingų protelių išskyrų, dundukai jūs.

urvinis rašė...

Beje, privalau pridurti ir pasiteisinti: temą rašiniui pasiūliau paskubomis, gal nelabai vykusiai suformulavau, tai tik pasiūlymas. Manau, kad pas jūs turėsite geresnių minčių, apie ką ir kaip turi būti rašinys, kad pacientui "maža nepasirodytų".

Ir dar: neskubėkite rašyti. Bent jau aš asmeniškai skubėti neketinu. Tegu pacientas laukia. Laukimas yra dažnu atveju būna žiauriau už patį gydymą. :)

urvinis rašė...

Klaidų privėliau, kad žiauriau atrodytų. ;)

asilu vadas rašė...

ale davatku krastas lietuva, ka nori zmogus ta ir raso, nepatinka - neskaityk. easy. per daug virtualiam pasauly kabot visokie urviniai (o gal urvuose), isheikit i lauka grynu oru pakvepuot, bo galvose jau triusiai pi...asi.

Unknown rašė...

Palaikau asilų vadą - kažkoks tipas nuo sofutės prieš tv mumi laisvos tautos atstovui grąsina ka-žkokiais neiaškiais konkursais. Patys mes kaip konkursas.

urvinis rašė...

Asile, lauke lyja.

Troy, jau ko tau visada pavydėjau, tai šaunių draugų. :)