2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

2011. Metų topai

2011. Metų topai.




1. Šie metai tebeturėjo 12 mėnesių. Kiek galima? Tūkstantį metų tas pats...

2. Jubiliejus buvo...blet.

3. Vaikai auga. Ir jie turi jau savų poreikių bei gabumų. Netikėta tai tačiau, iš jų tikėjomės pagarbos ir sekimo, o jie nachalai turi savo gyvenimo liniją.

4. Blogo draugai kažkur dingę, komentarų ir skaitytojų skaičius katastrofiškai mažėja. Kur visi dingo - G+ ar FB? Nepalikite manęs vieno - aš bijau.

5. Europa artėja link Peru miesto Nahui. Gaila. Tikėjausi tvirtesnių kojų iš ES. Bet gerai kad ten pat eina ir Putinas, Berluskonis bei kiti politiniai debilai iš arabų pasaulio.

6. Balkanų moteris rimsta. Gal vis tik senatvė bus rami?

7. Alus brangs. Kiek galima kartoti visiems vyriausybių vadovams Hašeko frazę apie pakeltų alaus kainų pasėkmes?

8. Regbio ir krepšinio populiarumo Lietuvoje palyginimas. Juokinga? Bet kaip tai neteisinga.

9. 200 šalių pasaulyje, o buvau tik 40-tyje. Įtariu, kad nespėsiu visų aplankyti...

10. Pinigų kartais buvo, bet neužteko. Su akcijomis pradirbau. Paguoda - bent jau nereikės mokesčių mokėti kaip 2010m už sėkmingą prekybą

13 komentarų:

Vilma rašė...

sveikinimai. ateinantys metai bus geresni. visi taip sako :)

Unknown rašė...

Duok Dieve, nors nesitiki. Europoje 2012 metais planuojama recesija ir būsiu dar metais senesnis.

fanta rašė...

"Kur visi dingo - G+ ar FB? Nepalikite manęs vieno - aš bijau."

O kas mums darbo. Tavęs nėra g+, tavęs nėra visai.

Beje, pasakysiu, nes nutuokiu, kodėl esi pliusofobas. Gūglis dabar nebereikalauja namo numerio nei triusikų išmieros sakyt (ir taip žino), gali pasivadinti, kaip nori. O mes tave po bet kokiu vardu atpažinsime, iš Tamstos nepakartojamo bjaurumo. :)

Unknown rašė...

Tai jei pradėsiu rašyti paie madą bei interjerą - nepadės, sakote? Stilius, sakote?
O gal ir gerai.
Nelakstome mes it kokie migrantai be Tėvynės po neaiškius pliusguglius.
Čia gimėme, čia susiformavome, čia ir baigsime savo ineto dienas. Hau, ša, viską pasakiau.

Unknown rašė...

Visus metus labiausiai skaitėte nuogos Voločkovos nuotrauką. Ką man apie jus galvoti?

Anonimiškas rašė...

Troy'au, jei drįsti sapalioti apie krentantį populiarumą, pažiūrėk į mano blog'ą, kurio neskaito visiškai niekas. Kažkaip įtariu, kad net ir Puteikis neskaito. O dėl niu... reikės daug PC, manau, taisyti, nes aptaškyti...

Taškas rašė...

Linkiu, kad Naujaisiais šios "crazy" būtų suprantomos ne tik išrinktiesiems:


http://www.youtube.com/watch?v=e_knY8L7lME

grumlinas rašė...

O pons Troy niekad nepamąstė, kad jei kalnas neina pas Troy, tai gal Troy turėtų eiti pas kalną? ;)
Anyway - su Naujaisiais!

fanta rašė...

"jei kalnas neina pas Troy, tai gal Troy turėtų eiti pas kalną? "

Nie pójdzie koz do wozu. :)

fanta rašė...

Vietoj žodžio koza man netyčia gavosi koz.
Tai pataisau klaidą: reikia skaityti koziol.

Unknown rašė...

Jaki koziol? Pamirski?
Gal ir reikės 2012 kam nors pasiryžti...

Skirtumas rašė...

Štai jūs ir gėpliusėj. Aš jus vėl ėmiau skaityt ir net į readerį įsimečiau, nes ba gi įdomu visai... Pamiršęs tik jus buvau... Nieks į jus nuorodų nededa.

Tai aš va padėliojau per šiandien biškį...

annonymous rašė...

Laba diena, draugai, aš niekada netikėjau superfeshier dėl savo profesinės patirties kaip gydytojas, kol nesutikau daktaro Ajayi, galingo burtininko, kurio darbas yra nuostabus. Turėjau problemų per 12 metų trukusią santuoką, kai sužinojau, kad mano vyras užmezgė romaną su savo kolega, todėl aš su juo susidūriau, jis man galėjo pasakyti tik tiek, kad turėčiau būti pasiruošusi skyryboms, nes jis manęs atsibodo. Tai tikrai nustebino. nes po dviejų dienų gaunu iš jo skyrybų dokumentą, prašau jo liautis, bet jis pasielgė keistai, net nepagalvojęs, kaip tai paveiks mūsų vaikus, tai buvo tada, kai su drauge aptariau savo problemą ir ji papasakojo kaip buvo panašioje situacijoje, bet daktaras Ajayi padarė jai meilės burtą, kuris išgelbėjo jos santuoką, buvau nusiteikęs skeptiškai, bet tikrai nenoriu nepavykusios santuokos, todėl kreipiausi pagalbos į gydytoją, paaiškinęs jam savo situaciją, man pasakė, turi būti padaryta, o šiandien mano vyras vėl su manimi susitaikė ir nutraukė visus savo blogus veiksmus su manimi. Jei jūsų santykiuose kyla problemų, daktaras Ajayi yra paskutinė jūsų sprendimo stotelė. Galite susisiekti per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com