2012 m. rugsėjo 12 d., trečiadienis

Ta kerštingoji moteriška giminė...



Na iš vienos pusės mūsų katė kaip ir stengiasi. Nuoširdžiai dirba nešiojamu mažės žaisliuku ir leidžiasi tampoma bei kankinama beveik be pasipriešinimo. Joks vyriškos giminės katinas neleistų tokių jo orumą žeminančių veiksmų. Mūsiškė gi tik kartą per savaitę  kepšteli mažei nagais. Bet tik kai jau visai blogai. Kai trūksta oro ar kai kailis beveik atplėštas nuo kaulų.
Bet kuo daugiau vaikas su ja žaidžia, tuo ji naglesnė. Reikalauja sau ta proga išskirtinių teisių kaip pagrindinis namų žaislas. Dieną naktį gyvena ant spintelės prie šaldytuvo. Net jei laikinai kitur mėgaujasi miegu, pakanka tylutėliai praverti šaldytuvo dureles (o šitą veiksmą mėgstu ir aš, ypač tykiais vakarais   kai budrioji  Balkanų moteris jau miega), žiūrėk jau rėkia duok ir man ką valgai.. Duodu, kad neišduotų. Tada abu tyliai šlamščiame, bet ji greitai greitai, kad dar duočiau. Rytą katė leidžia miegoti iki 6 tiktai. Jei atsikeli po 6 iškart miau-skandalas  – valgyti duok vėl.
Tai aš prisitaikiau ją rytais uždaryti toli nuo visų miegamųjų – svetainėje.Ten ji gali rėkti ir draskyti duris, visiems  iki lemputės, nes nesigirdi.
Taip aš ją tvarkiau rytais  pora savaičių. Uždarau - ramu.
Šiandien rytą per anksti atsikėliau ir nutariau dar svetainėje pažiūrėti Euronews. Tik atidariau duris ir susijaudinusi katė įtartinai greitai išlėkė iš kambario. Aš – naivus vyriškis - neatkreipaiu į tai dėmesio. Dribtelėjau į savo mylimą krėslą ir – ojomajo - po manimi  buvo minkšta ruda smirdanti krūvelė. Katės kerštas.
Laksčiau po visus kambarius pilnas įsiūčio, net prabudo Balkanų moteris, tačiaur visai neužjautė savo vyro. Tik moteriškai solidariai juokėsi iš katės keršto, padavė naujas kelnes ir katės keršto objektą  liepė  įmesti į skalbiankę. Išplaus. Jokios pagarbios  užuojautos vyrui, kad nukentėjo nuo žvėrių  gindamas šeimos ramybę rytais.
Katę kai pagavau snukiu pamurkdžiau į jos krūvelę.
Moralas: moteris nors ir kiek guisi - jos sulauks savo valandos ir atkeršys. Tai gal reikia su jomis atsargiau-pagarbiau....

4 komentarai:

Kingo blogas rašė...

o va kad kate pamurgdete, tai cia buvo tamstos klaida. tai tolygu karo paskelbimui. laukite siurprizu :)

Unknown rašė...

Dabar man šakės?
Ką ji man dabar darys? gal namie nenakvoti?

ksi rašė...

esu dalinusis G+, bet akivaizdžiai praslydo, tai va, teisybė apie kates (vieną irgi namie laikom, ir irgi randam ką nors ant kilimo, jei mano, kad neteisingai su ja elgiamės):

KATĖS POTERIAI
Katė prašė dievą, kad jai leistų žmogų papjauti.
Tai dievas jai pasakė:
– Pirma sukalbėk poterius, ir tada pasipjausi
žmogų.
Tai ji kalba ir kalba poterius, niekada nepabaigia.
Kad pabaigt poterius kalbėt, tai papjaut žmogų. Prie
žmogaus glaudžias ir poterius kalba, o kai pabaigs
kalbėt, tai ir papjaus. Tiktai kad niekada nepabaigia.

Unknown rašė...

Taigi matau visiems katės primena Liudvigą Aristarchovičių iš Naša Raša.