2013 m. rugsėjo 19 d., ketvirtadienis

Atsakymai nesutapo



Vėl artėja proto mūšių sezonas. Tai ta proga memuaras kaip patyriau gėdingą konfūzą. Šiaip mūsų komanda žaidžia  padoriai, A divizione. Bet kaip visada su manimi kas nors atsitinka...
Aš esu labai gudrus ir protingas. Bent jau taip apie save manau. Ir sukūriau keletą suktų klausimų ir išsiunčiau protmūšio organizatoriams. Praėjo viena savaitė, dvi savaitės, jau ir mėnuo, aš beveik pamiršau tuos išiųstus klausimus.
Tik staiga, po beveik dviejų mėnesių pertraukos protmūšio ekranuose pasirodė mano foto ir  klausimas apie vieną iš liberalų mąstytojų  Benthamą.
Vyresnė dukra spyrė į koją, nu sakyk maždaug greitai atsakymą, užrašysime. Mane pila šiltas ir šaltas prakaitas. Atsakymo tiksliai neprisimenu, nes labai grudrus buvo:.maždaug tai žinau apie ką kalba, bet kaip tiksliai? Pradedu karštligiškai taškytis po smegenis  ką aš ten galėjau susukti.
Idėja tokia, liberalų XIX amžiaus teoretikas Jeremy Benthamas buvo labai originalus  britų džentelmenas. Lyg  iš Dikenso  Pikviko klubo užrašų išplaukęs. Jis testamentu paliko Londono ligoninei palikimą, bet su sąlyga, kad ir po mirties dalyvaus  ligoninės tarybos posėdžiuose. Tai iki šiol ir dalyvauja prikimštu šiaudu kūnu bei balzamuota galva. Šį taryboje dalyvaujantį sudurtinį darinį sunku kaip nors vienu žodžiu įvardinti. Lavonas, skeletas, kūnas, griaučiai, mumija - daugybe pavadinimų galima pavadinti tą tarybos narį.
Bet kaip pavadinau aš? Kokį atsakymo  variantą pasirinkau aš? Na niekaip nepamiętam. Kažką nedrąsiai užrašėme kaip atsakymą. Savaime suprantama kilo skandalas, iki manęs kaip klausimo autoriaus atlėkė  įsiutę kitų komandų žaidėjai, pats quizmasteris R. Petrauskas visas strėles paleido į mane. Per mikrofoną paaiškino, kad pats klausimo uždavėjas atsakė kitaip dabar nei atsakė prieš kelis mėnesius. Niekingai išdavė prie kurio stalo sėdi  neaiškaus klausimo autorius. Čia pat.supratau  tuoj mane žaidimo kolegos patį padarys mumija arba skeletu arba griaučiais. Pamenu sukausi kaip ungurys, kažką fantazavau ir mykiau. Nes tiesos neatsiminiau. R. Petrauskas atrodo tada visus atsakymų variantus ir užskaitė...man eilinį kartą viešumoje nepavyko pasirodyti  atsakingu ir protingu asmeniu. Ir dar prieš savo dukrą.

Taigi taip praėjo noras užduoti sudėtingus klausimus. Surezgiau  dar kelis paprastus su lengvais atsakymais, o po to ir visai nusispjoviau. Nu juos, atsimink tiek....Moralas toks. Neužduok kitam gudraus klausimo, nes pačiam reikės atsakinėti. 
Ir labai įdomu ar vyresnioji dukra dar išsaugojo  tuos užrašus kur surašyta  kokius mūsų komanda  klausimus/atsakymus  sugalvojo žiemą ir pavasarį?

2 komentarai:

Saulius rašė...

Tai koks teisingas atsakymas?

Unknown rašė...

Kūnas - iškamša, galva - mumija.
Bet teisingo vėl nepamenu.