2013 m. rugsėjo 20 d., penktadienis

Rytdienos tosto apmatai



Tai sena kaip pasaulis ir liūdna kaip visiems žinomas atsitikimas Veronoje istorija. Džentelmenas dideliame mieste sutinka nepilnametę mergaitę iš kaimo. Mergaitei pažada suknelę už gerą elgesį ir aišku jos nenuperka. Klasikinis siužetas.
Tad leiskite pakelti šią taurę už tai, kad tas džentelmenas tai buvau aš kokių dviejų metų, kad nepilnametė šios istorijos naivi džentelmenų pažadais tikinti mergaitė sėdi dabar kaip garbingą jubiliejų  švenčianti ponia, ši istorija turi laimingą pabaigą  ir aš galų gale po karštų džentelmeno pažadų už gerą auklėjimą  maždaug po penkiasdešimt metų galų gale įteikiu  tą pažadėtą suknelę.

***

Kas nesuprato paaiškinsiu paprastai. Jubiliatė mane kūdikį auklėjo, kol tėvai dirbo. Jubiliatė   buvo atsiųsta į Vilnių iš kaimo, jai labai reikėjo miestietiškos suknelės,  ir man matyt mažam labai tiko tas jos auklėjimas ir aš jai pažadėjau dar mažas kada nors už tai nupirksiąs  suknelę. Sąžinė priveikė mane tik dabar. Tetai- 70.

4 komentarai:

Ele rašė...

Net ir 70-ties jai reik suknelės, kad ir į bažnyčią per Žolines. Pirk, bo nesulauks dar, tai tave skaistykloje ilgai laikys po smerties.

Unknown rašė...

Nupirkta jau.Su stambiom rožėm.

Taškas rašė...

Geras. Dar reikėjo vyno kokio nors skambiu užsienietišku pavadinimu dadėti

Unknown rašė...

Mes žmonės paprasti. Degtinę...