2010 m. spalio 26 d., antradienis

Pilnaverčių atostogų paslaptis

Šiandien mano atostogos baigiasi. Vakare grįžta moteriškės ir vėl namai stovės ant ausų. Buvo beveik puiku, tik katė…Eini paryčiui skaniai krapštydamasis pilvą, tik staiga pajauti kaip koja važiuoja  greituoju ekspresu į priekį, o kūnas lieka vietoje. Praradęs vieną koją kūnas skubia keičia poziciją ir atsidūria ant grindų, garsas stiprus lyg regbininkas įsirėžė į krištolo parduotuvės vitriną. Sėdžiu ir galvoju, dabar jau tikrai lūžo koja. Nes su tokiu trenksmu…bet nieko, kūnas dar moka kristi net ir paryčiais, ir nors garsai buvo baisūs, atsikeliu. Kas per velnias? Kodėl važiavo mano koja atskirai nuo manęs į priekį?


Matau ilgą šliūžę per pusę koridoriaus. Katė privėmė. Tamsoje nemačiau, kažkaip prisiderinę spalvą tie katės produktai prie parketo. Moteriškės, net vėmalus priderina.

Tada nedaviau katei maisto išvis. Galvojau serga, badavimas visada padeda. Tai ji naktį iš penktadienio į šeštadienį mane švelniai laižė savo liežuviu jau apie penktą ryto. Kai prabudau išsigandęs, kad jau netikėtai atvyko Balkanų moteris, ji užlipo ant galvos ir visaip reiškė mmmmeilę, kuri katės nuomone turėjo peraugti į pilną indelį maisto. Po tokio meilumo prikrėčiau pilną indelį maisto ir vėl, nuo per daug ji apsivėmė, tik aš gudrus, jau žiūrėjau po kojomis ir radau kur.

Dar nepavyko išdžiovinti svarainių, supjaustyti obuolių visų, dalis supuvo užmiršti kampe, sultys padarytos labai įdomaus skonio, atsirado du tarakonai, na bet šitie pabėgs kai juos aprėks Balkanų moteris. Ir dar matyt daug kas, bet jau bus man pranešta apie visas klaidas šiandien vakare…

Atostogos gerai, bet pilnam atostogų pojūčiui moteriškės galėjo pasiimti su savimi ir katę su svarainiais bei obuoliais…

8 komentarai:

urvunis rašė...

Kodėl svarainius DŽIOVINI ?? Kas per nesąmonė, net neįsivaizdavau tokio svarainių naudojimo būdo...
Arbatai?

Pripažįstu tik vienintelį būdą, padorų:
-jokio džiovinimo, atvirkščiai.
-Svarainiai supjaustomi kuo mažesniais gabaliukais (skiltelėmis), sudedami į indą;
-užpilami cukrumi ir paliekami ramybėje kelioms dienoms, kol išsiskirs sultys;
-sultys nupilamos į butelį ir sumaišomos su spiritu arba degtine (proporcija pagal skonį; man patinka 1:1);
- buteliai (kas lieka po ragavimo)pastatomi tamsioje man žinomoje vietoje.

Na, o tai, kas lieka, nupylus sultis, galima atiduoti moterims, lai džiovina, lai kepa, lai deda į arbatą ar vaišina kates, jei nori...

Unknown rašė...

Urvuni, patiko apie tamsią ir tik man žinomą vietą.Kodėl neparašei anksčiau...matai mano smegenys vykdo moterų nurodymus be didesnio apagalvojimo, tieisog jau seniai taip pritaikaiu smegenis prie šio pasaulio.

urvunis rašė...

Tiesą sakant, aš turėjau omeny vietą ne "tik man", bet kukliau- ir man žinomą. :)
Bet, aišku, Tu supratai tobuliau, pripražįstu.

Unknown rašė...

gal dar spėsiu...

Buka rašė...

Tavo katė prisirijusi plaukų. Nupirk veterinarinėj vaistinėj pastos, kuri juos tirpdo pilve, katės tą pastą mielai laižo.

Unknown rašė...

Buka, tik kates bedomina?

grumlinas rašė...

Mjooo... aš galvojau, kad tu paslydai ant kai ko kito... :D
Kaslink svarainių - urvunis aprašė vieneintelį PROTINGĄ receptą juos apdoroti. Apdorojimo receptų yra ir daugiau, bet jie ne tokie protingi. Tik butelį pageidautina išlaikyti kiek galima ilgiau. Pvz, po pusmečio už jį atiduotum minimum pusę dūšios

Unknown rašė...

Su svarainine įkalbėjote...