2010 m. spalio 21 d., ketvirtadienis

Statistika, reakcijos ir prasti skaitytojai

Mano galva mano blogas  būtų puikus bei nepakartojamas, jei ne prasti blogo skaityojai. Gadina visą statistiką ir šiaip kažkokie nelabai.
Pirma, visi tie norvegai, turkai, gvadelupcai ir pietų koėrjiečiai matyt yra fiktyvūs techniniai dalykėliai.
Realūs skaityojai yra iš Amerikos(du man žinomi tiksliai - komentuoja) ir Lietuvos.
Antra, skaitytojų yra nykstamai mažai, nes skaičiuojant pagal reakcijas jų yra penki, šeši, maksimum dešimt, bet ir tai kiek man žinoma daug reakcijų(yapč neigiamų) sudėlioja  toks Urvinis, pavydėdamas man nežinia ko.
Trečia, patikrinau teksto suvokimo lygius prieš kelias dienas. Geriausią visų laikų mano galva tekstą apie pulko sienlaikraštį(iš archyvų) teigiamai įvertino penki, o per penkias minutes sukurptą chaltūrą  apie žmonos pasirinkimą įvertino teigiamai ir neigiamai žymiai daugiau žmonių. Pasidariau sau išvadas apie blogo skaitytojų  intelektualinį lygį.
Tad  man depresija ir liūdesys. Visai blogai.
Blogas geras, bet skaitytojai... gal laikas baigti...

11 komentarų:

urvunis rašė...

Ir gyveni be reikalo. Aha. Nevertas šis pasaulis, kad jame gyventum, aha.

(Beje. Jokių vertinimo knopkių čia nespaudžioju jau seniai. Nevertas esi tokio dėmesio)

Unknown rašė...

Prieš smertį, Urvuni(gražus nikas), o tai kas tada spaudžia ?

grumlinas rašė...

Liūdnokai čia tamstele mintes sudėlenote...
Šiaip yra toks sunkus ir nedėkingas dalykas, kaip rašyti įdomiai, ale žinok, žmogau, kas kam įdomu. Va aš ir tą, ir tą pabandau, kad ir man, ir (potencialiems) skaitytojams tikų. Dažniausiai tinka tik man ;) Nedėkingi paršai tie skaitytojai

Anonimiškas rašė...

jo, bekulturiai kazkokie...

Unknown rašė...

Skaitytojai sureagavo, bent tiek smagu, net 6 paspaudė pats kvailys.
Rūsti sermėginė tiesa.

Minis rašė...

O, is tiesu, kur dingo Buka?

Unknown rašė...

Ta prasme su Buka pagerės ryškiai skaitytojų kokybė?
Gera mintis.

Minis rašė...

Statistika neatspindi kokybes :)
bet papildomi skaitytojai ja (statistika) pagerina :)

Anonimiškas rašė...

Statistika gerai gerėja, jei naudoji racas.lt metodiką, keiki nuo širdies savo komentatorius. Vo.

Unknown rašė...

7 pats kvailys ir 2 gėda, pagaliau pasipylė reakcijos, smagu.
Anonimas teisus - gerai iškeiktas skaitytojas pagerėja.

Unknown rašė...

Gražiai bendraujame - 12 pats kvailys:)