2015 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Jau blogai


Šeštadienį buvo regbio veteranų sezono uždarymas. Vienas veteranas gavo vilko figūrėlę kaip atminimo dovaną 50-mečio proga.
Sekmadienį vakarop jubiliatas vilko neranda. Skambina veteranų prezidentui, tas pasiuntė žmogų  į kavinę ieškoti. Kavinė sako išsinešė vilką tokie trys. Vienas iš jų panašus pagal aprašymą  į mane  (didelis, girtas, bet su žmona).
Bandau prisiminti: važiavau namo su BM taksi, kur taksistas buvo krikščionis evangelistas ir nešė mums laimingą naujieną. Aš vos nepuoliau  jo bučiuoti, nes dar nebuvau matęs taksisto evangelisto. Man jis žiauriai  patiko. Džiūgavau važiuodamas ir tai net ne Uber taksi buvo....Bet jokio vilko mano  rankose  kai bandžiau apkabinti ir išbučiuoti  taksistą nebuvo.
BM paaiškino: paskutiniai  trys  su vilku - buvo normalių vyrų prezidentas, veteranų prezidentas ir iš to jubiliato,  kuris gavo vilką, atėmė, nes labai girtas jubiliatas atrodė. Kad nepamestų. Aš kažkur blaškiausi, kol jie atiminėjo vilką. Paskutinio degtinės butelio tikrai  nereikėjo. Abu  prezidentai pasiėmė jubiliato vilką. Tik nei vienas dabar neprisimena kuris ir kur dėjo tą vilką paskui..



Jau blogai, nebepageriame taip kaip anksčiau...

Komentarų nėra: