2009 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

Kaltas? Galbūt, bet...

Geras blogeris Vilnis palieka blogiją. Tvirtina kad dėl mano išpuolių prieš jos mylimą Donskį , jei aš teisingai supratau.
http://vilnies.blogspot.com/2009/08/pabaiga.html
Man tai labai nemalonu. Kad dėl manęs. Dėl mano teksto pradings puikus blogas, blogerė, kurią mėgau, blogas kurį skaičiau nuo jo gimimo. Bet:
AŠ nesikeisiu. Mano požiūris į šį pasaulį ir šio pasaulio kumyrus, visus be išimties, yra ironiškas, sarkastiškas , pašiepiantis, bet koks tik ne garbinantis. Pasaulis yra taip kvailai surėdytas, kad iš jo galima tik šaipytis. Po tuo ir pasirašau.
Pagarbiai,
Troy

2 komentarai:

žmogus rašė...

Iš nuosavų stabų juoktis sveika.

Rokas Arbušis rašė...

pasikeisi. nes keičiasi viskas. jei nesikeistų, nebūtų ir pasaulio. kad ir koks jis buvo, yra, bus.
bet nesakau, kad dabartinis požiūris į pasaulį blogas.