2010 m. gegužės 18 d., antradienis

Turiu balsą

Štai man gamtos arba To aukštybėse duotas balsas. Ta prasme ne operos solisto, bet toks apie kurį karininkai sakė:
- Голос у тебя хороший, командирский, но сам дурак...
Kartais pavartoju visą balso skalę kokiu paprastu buitiniu reikalu, antai paklausiau:
- Kur nors yra mano švarios kojinės?
Atrodo paprastutis klausimas ir išsakytas normalaus vyro jo normaliu balsu tenkinant normalius vyriškus poreikius. O kokia reakcija! Mažoji dukra verkia, mažoji žmona atsako daugybe žodžių nervingai skubiai atbėgusi iš kažkur. Ir net vyresnioji išlenda susivėlusi ir ką tik atsibudusi paklausti:
 -  O kas atsitiko?
Nieko neatsitiko. Tiesiog vyras pasidomėjo savo normaliu balsu paprastu buities klausimu.

Po tokių reakcijų kelias savaites šneku prispaustu balsu. Ir galvoju štai kažką padariau taip kaip sutvertas. O pasirodo nesu tinkamas koks sutvertas bendravimui su moterimis. Net su savomis...

8 komentarai:

urvinis rašė...

"Ir tik tau, mano fiesmielas dienoraštėli, galiu ateiti pasiguost..."

urvinis rašė...

"fies" gavosi netyčia. Klaviatūrą valiau, tai dabar keistokai veikia... :(

Anonimiškas rašė...

nesupratau.
tai ar pavyko gauti kojines?
:)

Unknown rašė...

...ar tai svarbu, kai paneigiama galimybė būti savimi...

grumlinas rašė...

Tai kiek suprantu, Vilniaus ribose tau mobilaus nereikia? ;)

Unknown rašė...

Vilniui - reikia(miestas didelis), bet Laisvės alėjai nereikėtų...

Lorca rašė...

Bet žinok, kad Laisvs alėjai dar irgi trojaus balso nereikia:)

Unknown rašė...

Sako ten vakarais gūdu, nei vieno žmogaus, o aš rėkčiau nuo Soboro kad esu. Būtų kauniečiams ramiau.