2009 m. liepos 21 d., antradienis

Gyvenimo stebėtojas

Darbo žmonės domėjosi kodėl toks mano blogo užvadinimas. Viskas labai paprasta - "Tūloje", kažkur apie 109 puslapį, kai Jurgis nuvažiuoja pas Tūlos tėvus į Antrąjį Miestą , ten pavadina savo gyvenimo būdą/profesiją Gyvenimo stebėtojas. Išrinko gražiausią savęs apibūdinimą kaip būsimiems uošviams. Man pasirodė labai gražu.
Ne dalyvauti. O stebėti.
Pas rusus blogerius irgi yra Gyvenimo stebėtojas, bet labai jau hiperaktyvus. Išeido savo blogo tris tomus. Ant popieriaus. Netoks.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B8%D0%BD

7 komentarai:

Buka rašė...

Atsiprašau, jei neteisingai supratau Fantos insinuacijas... man visada kaip žirafai... bet Pokemonas Drakula, tfu, Palemonas Dračiula irgi išleido... ant popieriaus?

Unknown rašė...

Palemonas Dračiula sudėjo savo pigius juokelius į tokią popierinę knygiūkštę. Pokemonas Drakula - dar ne.

fanta rašė...

Ei, tai tiesiai-šviesiai (ta proga), prisipažinsi gal: tas pats, ar ne? Bo, kaip ta Buka sako, pagal žirafą- mums labai įtartinai padabnas. (netgi portretuose) :)

(Ale leidžiame ir apsimesti šlangu, jei locka..:) )

Anonimiškas rašė...

Trojau, net "pamūtintas" avtopartretas anonimiškumo negarantuoja.:)

Unknown rašė...

Taigi aiškiai rašiau - pigūs tie Palemono juokeliai. Save gi aš girčiau. Gal iškreiptu būdu, bet girčiau...

Anonimiškas rašė...

Atliksime stiliaus lyginamąją analizę :D

urvinis rašė...

"Save aš girčiau iškreiptu būdu".

Geras, gilus, daugiaprasmis terminas. Patiko man. Daug ploto fantazijai.

(Žodžiu, tam kartui dėl Dročiulos sutarėm, paliekame, kaip yra. :))