2011 m. vasario 11 d., penktadienis

Vakarų atsakymas Rusijai: Monica Bellucci

Na mano blogas nėra erotinis, bet negaliu susilaikyti. Jau visą mėnesį populiariausias  tekstas  mano bloge yra Voločkovos pliažas Maldyvuose. Tai nervina. Kadangi šiek tiek esu rusofobas, tai atsakau Vakarų pasaulio moterimi. Manau jos populiarumas bus didesnis nei rusės.




Daugiau tobulos erotikos čia:
http://senegaloupeje.blogspot.com/2011/01/savaites-erotika.html

12 komentarų:

Buka rašė...

Man šita gražesnė. Ir aktorė talentingesnė, Belucci beviltiška (čia ne aš tokia gudri, taip rašė velionis Stepokas Strolia). http://www.youtube.com/watch?v=ua5ergLZxbI

Unknown rašė...

Čia ne vieta ginčytis.
Voločkovą sutriuškinsime su Monika.

Buka rašė...

O Tu vis dėlto užmesk akį į šią pupytę, vardu Laetitia Casta... ji ne tokia liesa kaip anodvi. )

amliw rašė...

Troy, čia aš kalta. Visada eidavau į Tavo blogą iš goooogle kaip pas "Gyvenimo stebėtoją". Bet visą laiką vis rinkti ir rinkti tą patį tekstą... Pabodo. Ėmiau ir labai primityviai įkėliau į adresyną nuorodą kaip tik tada, kai parašei apie Voločkovą. Tai vis kaip einu, tai ta Voločkova ir iššoka. Ištryniau prieš kelias dienas, nes pastebėjau, kad kenkiu statistikai.

Ateisiu vėl tuo pačiu senu, patikrintu keliu... :)

fanta rašė...

Cha-cha.
Dabar man darosi aišku, kodėl mano Verandoje kelinti metai vis neblėsta domėjimasis įrašu "Rafinuotiems sinefilams erotomanams. Turbūt, irgi Amliw pasidarė vartelius pro ten. Arba Buka. :)

VyneTu rašė...

Belluci l. graži. Ir Laetitia l. graži.

Kad jos aktorės - prisiminčiau šį faktą daug vėliau. :)

Fotografai šaunuoliai.

Troy, geras pasirinkimas atsakui. p.s.Bet į kompaniją jos neimčiau, "susiplaktumėme".

Lorca rašė...

Graži, galėtum net savo profilio nuotrauka pasidart:) Gal lankomumas dar padidėtų:)

Unknown rašė...

Na va atrodo patakiau su atsakymu. Jau Monika m4nesio popseptynikėje. Paprasta pagerinti blogo lankomumą...o kai dar pats Račas papopuliarino...

Buka rašė...

Tiesą sakant, nei man Voločkova tobulo grožio, nei Belluci. Gal paieškotum daugiau, Troy?

Unknown rašė...

Buka, jei dar ieškosiu moterų grožio pavyzdžių - paversiu į kokį Facebook savo blogą.
O mano blogas - rūstus, vyriškas, intelektualus ir apie gyvenimą.
Prie ko čia nuogos moterys?

Buka rašė...

Nuogos moterys - irgi gyvenimas. Būtų rūstaus vyriško tinklaraščio puošmena. Beje, kai kurios gražuolės dar ir intelektualiai ATRODO. :)

Unknown rašė...

Buka, atsakau Stadiono dievais.