2008 m. gruodžio 15 d., pirmadienis

Aukščiausias ištvirkimo lygis

Mano galva skelbti savo blogą ir neleisti jame komentuoti yra aukščiausias ištvirkimo bei koketavimo lygis. Atseit jūs per daug nevykę tarti man žodį, aš skrendu aukštai virš jūsų kur tik sakalai irgi ereliai.
Baikite juokus. Rašote, skelbiate - norite kad skaitytų - leiskite komentarus.
Arba kaip kokie račas ar LTSR įsiveda komentarų tikrinimą(cenzūrą) prieš skelbiant. Tai irgi tokius boikotuoju ir išbraukiu iš skaitomųjų sąrašo. Negaišiu savo laiko per gerai apie save manantiems.

Būtų geri blogai, bet...teks atsisveikinti....
http://alpesryte.blogspot.com/
http://chingizid.livejournal.com/

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Vai vai.. O aš kaip tik planuoju atjunginėti komentarus. Nes pusė komentatorių parašo elektroniniu paštu, antra pusė parašo "kaip gražu", kad tik paliktų nuorodą pas save.

cgedas rašė...

Bet jeigu žmogus parašo tiesiog "kaip gražu", ar kas nors paspaudžia ant jo vardo, norėdamas patekti į tokio žmogaus puslapį? Abejoju. Abejoju ir tuo, kad tai labai padeda pakilti Google paieškose.

Anonimiškas rašė...

cgedai, statistika (woopra) rodo, kad tikrai paspaudžia. vieną kartą.

cgedas rašė...

Tai žinoma, jie patys paspaudžia - patikrina, ar nuoroda "veikia":D

Anonimiškas rašė...

cgedai,
ne. kaip mano minėta "woopra" sako, kad tokių "naujokų" nuoradas spusteli nuolatiniai. Man negaila. Tačiau, kai komentaro tik toks tikslas...
Pati pastaruoju metu vis rečiau ir rečiau palieku savo atgalinę nuorodą:)

Anonimiškas rašė...

Na kad jau tos "Alpės" tokios geros buvo, tai tiek jau to - komentuokit. Ką jau čia. Tik kad tas blogas buvo tooooooks bloooooogas, ir tooooooks aaaaaaaaaaaasmeniškas, kad nėra ten ką komentuoti.