2010 m. sausio 28 d., ketvirtadienis

Feminisčių intelekto jėga

Esu ir aš kaltas. Negalvojau iki šiol, kad feministės turi subtilų humoro jausmą ar galingą intelektą. Ar net ironijos jausmą. Mea culpa, mea maxima culpa.
Iš kur tokios nusižeminančios ir vyrui nebūdingos mintys. Tiesiog netyčia užklydau į feminisčių blogą ir skyrelyje feminisčių mintys smagi feministė Orestija(kitos autorystės nėra) parašė juokingą tekstuką.
http://feministes.eu/?cat=5
Paskaičiau. Buvo ir man smagu. Net kartą nusišypsojau.
Tik po kiek laiko galvon atitrepsėjo baisus prisiminimas. Taigi čia mano, žymaus moterų tyrėjo, senas tekstas. Ir mano mintis išvadinti feministės mintimis – elementari šventvagystė.
Štai mano seno teksto nuoroda.
http://troyyestroy.blogspot.com/2009/01/i-moter-enciklopedijos-trumpas-vyr.html
Galingas ir kūrybingas feminisčių protas manualiniu copy/paste būdu sukūrė pas save šį mano tekstą ir dar sugeba niekinti vyrišką giminę!!!!!!!!
Kur ritasi mūsų civilizacija.?

2 komentarai:

itin anonimiškas anonimas rašė...

Dvi prielaidos, iš kurių gali išsirinkti labiau tinkamą:

1. Seniai įtarinėjome, kad esi moteriškė. Pagal pagrindinę šio blogo kryptį (a la "šeimininkės vadovėlis"). O dabar dar sužinojome, kad esi feministė.

2. Nėra įrodymų, kas iš ko tą tekstą nukniso. Gal ne feministės iš Tavęs, o atvirkščiai. :)

Unknown rašė...

Iš feministės girdžiu.
Dar bene tokioje nevykusioje Somnanbulandijoje buvo jis mano vardu prieš n metų.
O ir dabar aš skelbiau tekstą 2009 sausio mėn, o feministės 2009 vasario. Patikrintk datas , niekingas feministe Fanta.
Stiliaus nenuslėpsi.