2011 m. vasario 25 d., penktadienis

50

Ką aš galiu pasakyti. Penkiasdešimtmetis atėjo visiškai netikėtai. Būdamas dvidešimties savęs 50mečiu  visiškai neįsivaizdavau, atrodė tai  kaip Marso kolonizacija.

Degtinės bus ir kalbų.

Mano jubiliejinėje kalboje- jei tiesiai- vyrautų keli keiksmažodžiai, juoda depresucha ir moterys. Aplink mane jų tiek daug, abi dukros, Balkanų moters, mama ir šiaip praeivės. Ir visada iš jų galima laukti ko nors.

Jei rimčiau, tai gerai žinau, kad Dantė savo praėjęs pusę kelio rašė ne apie 50, o apie 33....
Kas dar. Galvojau Aleksą Lemaną  nusisamdyti jubiliejui, kad padainuotų - 50 tai visai mažai, bet dar nesu tiek degradavęs. Sau dar atrodau visai gudrus ir judrus.

15 komentarų:

miėlas urvinis rašė...

Ką gi, galima pasveikint. Pasiekei kalniuko viršų, dabar jau kelias eis apačion, bus lengviau. Vis lengviau, greičiau, paprasčiau, o paskui pamatysi, kad viskas darosi lengva ir paprasta, ir galvot apie nieką nebebūtina ir rūpesčių vis mažiau ...

50 metų: riba, kai hemorojaus fobija darosi svarbiau už homofobiją. :)

Happy Bezday !
(Aš čia ir sau, bo man irgi ryt gimtadienis. :) )

Unknown rašė...

You too, žinau, sveikinu tamstelę. Gal irgi jau baigsite savo blogo perkūras, laikas surimtėti kada nors.

miėlas urvinis rašė...

Kai pastebėsite manęs nebuvimą, ir nebuvimas tęsis kokius 2 mėnasius, tada jau galėsite daryti išvadą: šitas irgi jau, turbūt, surimtėjo. Rimton vieton išvežtas diemedžiu ir usnimi žydi.

Unknown rašė...

Usnimi - tai labai teisingai pastebėjote...dar kaktusu....

Buka rašė...

इंसाँ की ख़ाहिशों की कोई इंतेहा नहीं
दो गज़ ज़मीन चाहिए, दो गज़ कफ़न के बाद ।
Nėra ribų žmogaus troškimams:
Ne tik pora metrų drobulės, bet ir pora metrų žemės. (Kaifi Azmi)

Įsižeisti neverta, bo aš irgi.. jau. :( Sveikas stojęs į pagyvenusių žmonių gretas.

grumlinas rašė...

Nesiparink tik dėl tokių šūdniekių. Ar aš panašus į tokį? Rimtumo man tas tipo jubilee nifiga nepridėjo ;)

Unknown rašė...

Abu paguodėt...

viz3 rašė...

Nu ką čia pasakyt...
Atrodai jaunesnis:)

Minis rašė...

su

Unknown rašė...

Atrodai jaunesnis:)

Labai tikslu

Lorca rašė...

...ir kad išmiegotum geriau, nei kad pasiklojai! :)

VyneTu rašė...

Sveikinimai Troy! Kas galėtų,savanoriškai neprisipažinus, pagalvoti?! :)

Kūrybingų metų!

Anonimiškas rašė...

Sveeeikinu.

Kęstutis rašė...

Sveikinimai ir linkėjimai.
P.S. penkiasdešimt dar nedaug, tokio amžiaus net šortai standartinės spalvos :)

Unknown rašė...

Visiems dėkui, ypač už šortus.