2011 m. gruodžio 15 d., ketvirtadienis

Po 50

Aha, pagalvojote šitas alkoholio mėgėjas vėl rašys ape savo nuotykius po padarytų 50 gramų alkoholio. Ne.


Aš apie įžadus. Po 50. Vienas tvirtas toks buvo, kad jokio agresyvmo viešoje vietoje. Nes jau greitis ir reakcija visai nebe ta. Liko tik gera masė. Bet juk kiek pamenu iš mokyklinės fizikos vadovėlio smūgio impulsas tai masė padauginta iš greičio ir aš galiu be didesnio vargo pralaimėti greituoju būdu bet kokią gatvės kovą. Bet kuris statistinis vidutinis Vilniaus gatvės chuliganas atlups.

Dar treniruojamas jaunimas taip laukė manęs aikštelėje per sezono uždarymą. Mačiau akyse dega troškimas pagriebti trenerį už kojų ir į žemę. Taip daug aiškina kaip ką daryti. Reikia jį patį pabandyti. Aš – kaip intelektualas - labai aiškiai tą pamačiau ir nėjau įaikštę kur laukė aštuoniolikiniai vilkai. Pasakiau nugarą skauda. Kuri skauda jau 15 metų ir tai joks logiškas paaiškinimas.

Antras įžadas apie moteris. Vedęs, vaikas mažas ir beveik jau man jos nerūpi. Pereinu į vieno seno gruzino išmintį. Jis sakė kažkaip taip - anksčiau aš jas norėdavau...., o dabar jau turiu laiko matyti jose grožį.

Trečio įžado nėra. Kažkaip jau per daug ir tų dviejų...Gal perkelti įžadus po 60? Juk maitinuosi gerai, gyvenu be didesnio streso(jei eliminuoti mintyse Balkanų moterį, o ir ji stengiasi būti mažiau emocionali), saikingai vartoju ir sportuoju?

2 komentarai:

viz3 rašė...

Antras įžadas man rodos yra įkvėptas Balkanų lobistų:)

Unknown rašė...

aha, aš ir sakau, gal nereikia laikytis jei primestas svetimų jėgų...