2013 m. kovo 28 d., ketvirtadienis

Nelieskite mėlyno gaublio




Mažė įlipo šiandien į mašiną ir priekaištingai paklausė  -  plovei mašiną?
Ploviau, ploviau atsakiau (nors neploviau) ir vėl pradėjau liūdnai galvoti. Va dar vieną gavau sau ant galvos viršininkę. Pats kaip sakoma pagimdžiau, na ne ta prasme, bet aktyviai dalyvavau visur  kur dera vyrui aktyviai dalyvauti.  Kaip dar pamenu net alkoholio nevartojau tris mėnesius nė lašo. Tris mėnesius! Vyrai supras kaip pasiaukojau. Ir štai dabar ta mano auka vos sulaukusi ketverių mane reguliuoja.
Aišku mašina gražaus sidabrinio atspalvio kuris įmanomas tik mūsų  gatvėse. Druska, smėlis ant tamsiai mėlyno mano galva yra visai dvasingas tonas ir plauti mašiną šiuo metu reikėtų kas porą dienų. O jei mėnesį neplaunu tai beveik įdomus atspalvis, dvasinga aplinka, negamyklinis toks pilkamėlynumas.
Tokiais  dvasingais  požiūriais  kažkiek galiu susitvarkyti su amžina problema – kaip išgyventi harmonijoje su moterimis. Jų jau ant manęs  keturios. Mažė su reikalavimu plauti mašiną labai aiškiai žengia į tas glaudžias fašistines  gretas. Tėvas vis labiau ribojasi nuo jų šnekų, kardinaliai atsisakydamas klausos  aparato ir nerdamas į Alzhaimerio liūną. Man dar anksti, negaliu pasiteisinti galvos neveiksnumu. Lieku joms aš. Gerai turiu protų kovą, ten tik vyriausioji duoda pastabas dėl aprangos .ar manierų.  Namie gi aš kad panyru į harmoniją su naujuoju kindle  ar kokiu kitu skaitalu. Bet  mane jos vėl demaskuoja.
Beje, su kindle gerai apgavau BM. Pirkome  per pusę, aš jai dovanojau pusę kindle gimtadienio proga, ji man  dovanojo kitą pusę gimtadienio proga.. Tai dabar faktiškai ir nepaleidžiu iš rankų. BM negali priprasti prie kindle. Sakė vasarą tikrai atims prisipratinimui.
 Taigi jos mane demaskuoja. Tu vėl kažkur, tu neklausai ką pasakoju  arba kodėl tu nežaidi, tėti. Mano  galva, gerbiamos moterys, reikėtų ten vyrą ir palikti toje harmonijoje..Nelieskite, kaip sakoma, mėlyno gaublio. Jis ten gyvens  harmonijoje  su aplinkiniu pasauliu. Kas ten bus?
Vyras harmonijoje  nerėkia, nesibara ir nesimuša, netgi nevalgo..Neplanuoja su draugeliais išgertuvių. Nesvajoja apie meilužę. Nekuria bankrotinio verslo planų. Argi to nepakanka? Sėdi namie, nieko blogo nedaro.
Bet ir to joms maža....Moterys, galų gale ko jumi reikia?

Komentarų nėra: