2013 m. gruodžio 17 d., antradienis

Olimpinė viltis


Na taip...ryt rytą, šaltą ir speiguotą, arba drėgnai lašantį nuo visų bjaurių pašalių į mano susigūžusią iš siaubo figūrėlę...taigi ryt rytą aš išvaromas iš namų apie šeštą .
Mane užrašė į baseiną “Olimpinė viltis”. Dešimt kartų per mėnesį.  Net neminėsiu tos niekingos moters vardo kuri taip siaubingai su manimi pasielgė. Patys tikriausiai žinote.
Zyzė zyzė apie mano pilvą (pilvas kaip pilvas), žmogui virš 50 ir jis mėgsta alų, tai kaip aš kitaip galiu  atrodyti? Ne, matai, turi pasitempti. Kur tai matyta tampytis virš 50 metų būnant. Atslenka  baisi ir kvaila mada būti sveikam iki šimto metų.
Dar ji prikibo prie rankų  raumenų, kad jie primena sosiskas, o ne sardeles, kaip buvo susitikus prieš septynis metus.

Ir dar daug prišnekėjo visko.Tai aš ir išeinu į  tą tamsią nežinią, rytoj, šeštą ryte (įsiklausykite  į tą skaitvardį šššš lyg poliarinis  vėjas ūžautų), kai dar net šunų neveda niekas pasivaikščioti...ir Meilutytei daugiau neplosiu.

Komentarų nėra: