2014 m. balandžio 14 d., pirmadienis

Kaip mano veidas pagražėjo tik per vieną savaitgalį



Nereikia mėtyti šimtus litų kosmetikos procedūroms, kad veidas pagražėtų. Geriau aprašysiu kaip mano veidas šį savaitgalį pagražėjo iki visuotinai pripažinto grožio. Ir kaip sustabdžius procedūras grįžo pirmadienio  rytą iki normalaus Kalvarijų gatvės gyventojo lygmens.
Na  namo nepastačiau ir sūnaus ne. Bet jau medelių per gyvenimą prisisodinau  už namą ir sūnų. Štai ir šį savaitgalį po ilgų meistriškų įkalbinėjimų dviejuose soduose pasodinau trešnes ir aktinidijas. Kasmet sugebu įpiršti kokias naujoves tų abiejų sodų šeimininkėms.
Taigi jau šeštadienį veidas buvo skaistus ir doras nuo sodinimo. Kažkaip iš po žemių dar išlindo beveik primirštas trečias žemės sklypas prie Vilniaus. Jei nepasiseks iškišti jo vyr.dukrai,  tai reikės ir trečiame sodinti medžių. Nes pasirodo  kaimynai ten prisistatė namų ir mano ūsningas sklypas su keliais dailiais berželiais juos jau kiek trikdo.
Ta trečias sklypas kiek įrėžė rūpesčio veide, bet tai tik pagražino  jį rūpestingumu.
Sekmadienį buvau jau bažnyčioje, išklausiau  kaip vargo trisdešimt sidabrinių. Jie niekam nebetiko, nei Judui,  nei fariziejams, kai Judas pasikorė. Nežinojau šios liūdnos 30 sidabrinių istorijos pabaigos. Evangelijoje rašoma, kad už tuos trisdešimt galų gale buvo nupirktas puodžiaus sklypas kapinėms. Fariziejai lengviau atsikvėpė iškišę prakeiktuosius.  Puodžiui  - spekuliantui žeme -  matyt  buvo prastai  su prakeiktais  pinigais, bet evangelijon jau nepateko 30 sidabrinių  istorijos pabaiga. Mano galva  tie trisdešimt sidabrinių taip ir keliauja per spekuliantų žeme kišenes. Amžinai.
Taip įgavau mąslumo veide. Veidas tapo visiškai  patrauklus žmonėms.
Taigi iškart po pamaldų senas seniokas mašinų stovėjimo aikštelėje išsirinko mane ir parodė, kad jo mašina kabo virš smegduobės. Kaip žmogaus  su geru  veidu paklausė ką  jam daryti?
Pabėgti dėl ką tik išklausytos evangelijos  nebegalėjau, išsiunčiau savo moteris  apsipirkti į parduotuvę, o patys su senioku nutaisę protingus veidus galvojome. Iškviečiau pagalbos telefonu  pagalbą, bet atvažiavo policija be jokios naudos, po to evakuatorių, bet kol laukėm evakuatoriaus, patys su senioku labai atsargiai išsukiojome ratus ir per plauką išvažiavome iš smegduobės.
Tik ištraukus senioko mašiną pasirodė evakuatorius. Matyt klastingai pasislėpęs laukė  už kampo, kol mes baigsime tampytis.
Kai evakuatorius paprašė 50 litų už melagingą iškvietimą, jau galvojau  man kapiec, už patarimus  pats ir susimokėsiu. Bet seniokas gi irgi klausė evangelijos,  tad  pats  išdrebino pinigus evakuatoriui.
Tada po penkių minučių Neste savitarnos degalinėje iš daugybės klientų mane išsirinko labai drovi mergina ir vos neverkdama paprašė padėti įsipilti benzino. Ji nemoka ir drovisi prašyti kitų.
Vėl tas  mano  pagerėjęs  veidas.
Ačiū Dievui per naktį veidas atgavo normalią būseną ir mes su kaimynu smagiai   pasikoliojom, nes aš rytą negalėjau išvažiuoti iš kiemo, nes jo idiotas sūnus užstatė mano  opelį. Tad Kalvarijų dvasios  kupinas gyvenu  vėl su normaliu veidu.

Bet jei kas nori gražaus ir patrauklaus  kitiems žmonėms veido, tai instrukcija viršuje kaip pasidaryti tokį veidą tik per vieną savaitgalį.

Komentarų nėra: