2011 m. kovo 14 d., pirmadienis

Račo internetinė imperija plečiasi

http://poko.lt/
Kuklus toks pavadinimas. Bet kiek supratau Račai valdo ir šį visus suskaičiuojantį įrankį. Šiaip gražus, geras ir įdomus įrankis. Nes pavyzdžiui mane nurodo gerokai populiaresnį:
http://poko.lt/blog/655/
nei Urvinio vernadą:
http://poko.lt/blog/654/
Urvinio  račininkai visai neskaito. Mane dar vienas kitas per dieną patikrina kad nenusipeizėčiau.
Bet iš kitos pusės neramu man kotais. Išbanins vieną dieną, kad negražiai ką apie Račą parašei ir atia internetui. Juk kiek resursų jau sukaupė Račai. Dar ir po teismus užtasys. Labai džiugiai mielas  Artūras prisijungė prie teisminių procedūrų apie internetą. Oi sulauks dar dundukai teismo procesų...pirmas eilėje atrodo Zabugornas - Londoniszkis. Laikykis ten, ūkanotajame Albione, gal nepasieks taip toli rūsti RačoTemidės ranka.
Ir dar prisiminiau kaip Tomas Sojeris dažė tvorą, pats tingėjo, tai pavaizdavo kaip smagu dažyti tvorą ir tada jau jo draugai puolė prašytis padažyti.  Už užmokestį aišku.
Va ir Račas pasakė, kad laikas ir jam dažyti tvorą. Atsibodo tas internetas su dundukais.
Na niekaip nepatikėjau....su tokiu temperamentu ir tokiais resursais. Žiūrėti į praeinantį gyvenimą atsirėmus į tvorą?

21 komentaras:

fanta rašė...

Kvailas įrašas. Dundukiškai beprasmiškas.
Račas paminėtas nei į tvorą, o tik su tikslu pigaus triukšmo.

Vargšas vargšas troy, kaip jam norisi dundukų dėmesio.

P.S. Nuomonė mano yra subjektyvi ir nebūtinai sutampa su šio blogo redakcijos nuomone.

Unknown rašė...

Gal išbaninti tamstą visiems laikams, tada bus ramu ir tik pritariantys balsai. Kaip kai kur.

fanta rašė...

Turi teisę. Minis jau išbanino. Padaryk ir Tu taip:
"Nepanašu, kad būtumėte pakviestas skaityti šį dienoraštį. Jei manote, kad įvyko klaida, susisiekite su dienoraščio autoriumi ir paprašykite kvietimo."

Unknown rašė...

Fanta, na nesiseka šiandien man juokauti.Nebaninsiu nieko aišku...
Zaratustra neleidžia.

Partizanas rašė...

Mane tai nervina tokie irzlūs, įkyrus ir nenurimstantys iki skrandžio opaligės išsivystymo grafomanai, kaip štai Račas, Čyvas (net pavardės tokiosččččč...), tas pats Užkalnis, Normanas. Ta teisuolio poza užpisa.

fanta rašė...

Troy, na nesiseka šiandien tau ir juokavimus suprast. Mano, subtiliuosius. Gi žinau, kad mane išbaninęs, vėliau turėtum vargt, stengdamasis susisiekti su išbanintuoju ir maldauti sugrįžimo.
O išbanintasis turėtų pramogą vaidinti įsižeidusį. :)

Anonimiškas rašė...

Mane tai išgąsdino. Galvoju - ačiū dievui, manes tai tikrai ten nebus. O pasirodo - nė velnio - aišku, neskaito niekas manęs. Nesistebiu. Bet žinojimas, kad esu tarp "stebimų blogų" kažkaip neramiai nuteikia... :o

Artūras Račas rašė...

Mielas Gyvenimo stebėtojau, galite tikėti, galite ne, bet skaitydamas šį tamstos įrašą plačiai šypsojausi. O tai, prisipažinsiu, pastaruoju metu gana nedažnai pasitaiko skaitant lietuviškos blogosferos kūrinius (gal čia mano netikęs humoro jausmas kaltas).

Bet kuriuo atveju - ačiū tamstai už tas porą minučių geros nuotaikos.


Nuoširdžiai Jūsų,

A.

Artūras Račas rašė...

Na, tiesiog negaliu susilaikyti...

Perdaviau linkėjimus ir nuo mano lūpų vis dar nedingsta šypsena.

Ačiū. Labai nuoširdžiai.

Unknown rašė...

Mielas Artūrai, jūs reklamuojate mumi, o mes - jumi. Kiekvienas pagal savo kuklias išgales.

Ernesta (Poko.lt) rašė...

Apie Užkalnį, tvoras ir teismus nekomentuosiu, tačiau nuraminsiu, jog už nuomonės turėjimą iš Poko nemėtom. O Artūrui esam dėkingi už Poko skydelį jo bloge, tačiau kiti pastebėjimai šiame įraše turbūt ne viename sukėlė šypseną.

Ir ačiū už pastebėjimą, jog Poko yra gražus, geras ir įdomus įrankis - didelio darbo įvertinimai visuomet džiugina.

Unknown rašė...

Ernesta, man jau ramiau.:)

urvinis rašė...

Lietuvos liaudie, įsirašyk šią datą į kalendorių, įsimink.
Kovo 15-oji: Diena, kai buvo nupirktas Troy.

(aš neištariau žodžio parsidavė...)

Unknown rašė...

Lietuvos liaudie....normalus (nekomunistas)lietuvis sakytų - Lietuvių tauta.
Demaskiravaisi, urvini, visiškai.

urvinis rašė...

Žodį liaudis sugalvojo komunistai?

Vyskupai Valančius ir Maironis vartosi grabuose, girdėdami, iki kokio briedo įsigudrina daeiti XXI amžiaus moherinės beretės... :(

Partizanas rašė...

Žmonės, kokie čia blogai, Račai ir Poko... TUOJ VISIMIRSIM!!! Japonijoj tuoj sprogs visos AE, galėsim purvo voniom mėgautis. Nuo radiacijos, savaime suprantama, nepadės, bet nors prie žemės priprasime.

Unknown rašė...

Japonai susitvarkys.

shiny rašė...

o gers, pasirodo ir mane stebi, vaje! (: net nezinojau kad toks yra, dekui

Unknown rašė...

Jie mato visus.

VyneTu rašė...

Troy!

Už skambias antraštes ir nuotaikingas provokacijas!

Dar pridėkime opnuojančio Urvinio "kritiką" ir gaunasi toks patiekalas, kad sunku atsilaikyti. :)

Lietuvis - imperialistas!

Galvojau, neliko kam, be Beresnevičiaus, nešti vėliavą. Va, dar Troy gali!

Unknown rašė...

VyneTu, stovim ant milžinų pečių.