2011 m. kovo 23 d., trečiadienis

Namų fronte nieko naujo

Tik kaip visada naujos nelaimės. Pirmoji – po gimdymo nei iš šio nei iš to Balkanų moteris įjunko skaityti knygas. Šiap turėjau geras dvi spintas iki lubų pilnas knygų, tai ji jau jas (nors kiek paskaitomas) perskaitė. Dabar baigia per jubiliejų gautas dešimt knygų. Aš lengvoje panikoje, kai tokios knygų kainos. O jau Balkanų moteris reikalauja naujų. Mano skonis jai tinka ir patinka, tik Salmanas Rušdis per daug žodingas. Ką daryti? Su tokiu skaitymo tempu ji prarys vieno automobilio benzino pinigus. Vakar štai perskaitė Philipą Rothą per dieną.


Antra nelaimė – mažoji suprato, kad moterų pareiga palaikyti tvarką visur, kur reikia ir kur nereikia. Dabar eina iš paskos ir man pirštuku nurodo kur ką palikęs ar numetęs neteisėtai. Jei iškart nereaguoju - triukšmauja lyg pametus mylimą meškiuką. Jėzusmarija, o aš tikėjausi ramios senatvės. Ir iš kur šitoje mažoje galvutėje jau tilpo tas amžinas moteriškas supratimas kaip sutvarkyti pasaulį. Iš manęs to išmokti negalėjo.

Trečia nelaimė – vyriausioji pasidalinus vasaros atostogų planų vykdymą gavo užduotį rasti Belgijoje ir užsakyti pigų viešbutį. Lėktuvų bilietai jau nupirkti, Belgija atmintinai išmokta(vien ko vertas Belgijos miesto pavadinimas Huy, kuriame yra atominė) - mano užduoties dalis įvykdyta. Matyt teks nakvoti oro uostuose. Vyriausioji labai ‘sėkmingai” susiorganizavo kelionę į Londoną, tad man neramu. Bet dar šarvuojuosi kantrybe.

Vienžo, namų fronte nieko naujo, visada kas nors vyksta…

15 komentarų:

Buka rašė...

Džiaukis, Troy'au. Žmona, kol skaito, neužsiima pasaulio ir sutuoktinio tobulinimu. :)

Unknown rašė...

Patvirtinu, tada ramiau. Bet šeimos biudžetas braška - moterys, dvi mašinos ir dar knygos...

fanta rašė...

Nori pasakyti, kad Balkanų moteris moka skaityti lietuviškai?
Ir, mokėdama skaityti lietuviškai, nemato, ką tu čia rašinėji savo bloge??

Tada faktas, kad esi dar gyvas, gali reikšti tik viena: JI IŠGALVOTAS PERSONAŽAS, ta Balkanų moteris.

Ar turėjai "geras dvi spintas iki lubų pilnas" nelietuviškų knygų?

fanta rašė...

Atsakymo nebuvimas paprastai reiškia "TAIP".

Spėju, kad "TAIP" yra atsakymas į 2-ąją mano prielaidą. Tavo spintos pilnos rusiškų knygų. Viskas aišku, todėl čia vaidini tokį super-nacį-lietuvį.
Man tai nekliūva, bet ką pasakys draugeliai partizanai, pašalins tave iš parteigenosse eilių ... ? ;)

Unknown rašė...

Prisipažinsiu.
Didesnė pusė knygų - lietuviškos.
Mažesnė - rusiškos.
Personažai... ar mažai mes realybėje vaidiname personažų ir rolių?

Anonimiškas rašė...

Pirk knygas rusų kalba ir minkštais viršeliais. Biudžetas nebraškės, nes vienas egz. nekainuoja 10 Lt.

Unknown rašė...

Anonime, žinau. Homo Sapiens - dom rodnoj.
Bet Balkanų moteris rusiškai neskaito...

amliw rašė...

Troy, negi Tu bibliotekos skaitytojo bilietą pametei?

Unknown rašė...

Biblioteka labai iš kelio. Mūsų rajone nei vaikų darželio rasi, nei geros bibliotekos.

urvinis rašė...

Ponėkams biblioteka nefasonas. Prie bibliotekos net parkingo nėr, automobiliuką pasistatyt nepatogu. Ponėkai lankosi fitness klubuose ir Statoiluose, apie tokius dalykus, kaip biblioteka arba troleibusas jiems neprimink.

Aurius rašė...

Troy nukreip į internetą savo žmoną. O aš dar darbą jai psiūlysiu. Pas mane komandoj apie 50 namų šeimininkių auginančių vaikus. biudžetą papildys. Tu tik pas mane nukreipk, o aš jau žinoisu ką daryt.

Buka rašė...

Pastaruoju metu el. pašto šiukšlėse randu gausybę kama sūtros pasiūlymų nuo namų šeimininkių, tiesa, angliškai: vargšai Barsukijos kompai, neskirdami pavardžių, siuntinėja man. Negi jau ir Lietuvoje... :D

grumlinas rašė...

Aš visada sakiau, kad visuotinis raštingumas prie gero nepriveda...

Unknown rašė...

Auriau, jau dirba mano moteris. Bet ačiū...
Visuotinis raštingumas ir balsavimo teisė be turto cenzo bei išsilavinimo cenzo duoda tokius fenomenus kaip Paksas.

grumlinas rašė...

"Visuotinis raštingumas ir balsavimo teisė be turto cenzo bei išsilavinimo cenzo duoda tokius fenomenus kaip Paksas." - dienos frazė :D