2011 m. kovo 7 d., pirmadienis

Pareigūnai, aš pats!!!

Vilniaus migracijos valdybos Užsieniečių reikalų skyriaus pareigūnai, pastebėję daugėjant LR ir užsienio šalių piliečių santuokų, ėmė tikrinti, ar santuokos sudarytos nesiekiant gauti leidimo gyventi Lietuvoje. Įtarimų pareigūnams ėmė kelti skirtingas gyvenamąsias vietas nurodantys, mažai vienas apie kitą žinantys, abiem suprantama kalba nebendraujantys ar kitų šeimos žmonėms būdingų pareigų nevykdantys sutuoktiniai.
(Iš spaudos)

Nutariau ir aš pasitikrinti ar mano santuoka ne tokia. Man kaip ir pareigūnams kyla įtarimai. O ir valdžiai reikia padėti, visiškai suvargusi jau ta valdžia, tik skundus vapa per TV it nepilnametės, o ne ministrai.

Skirtingos vietos – visiškai. Aš visada aukštai, ji visada apačioje. Kur padedu išplautus indus ar prieskonius ji nemato ir nepasiekia. Todėl pyksta. Ieško taburetės palypėti, o taburetę nusitempusi mažoji, nes jai irgi reikėjo mano padėto žaisliuko kitame kambaryje. Taburetė namie viena. Taigi mano gyvenamas arealas aiškiai skirtingoje vietoje nei kitų šeimos narių.

Mažai žinantys. Na ką būdamas ramaus temperamento paprastu lietuviu gali žinoti kas plykstels Balkanų moteryje. Niekada neatspėju, nors tvirtai galiu pasakyti naktį dažnai miega. Šitą beveik galiu garantuoti. Nors būna pažadina naktį ir sako aš nemiegu. Ir negaliu užmigti. Tada nemiegame abu.

Suprantama kalba. Aš labai aiškiau sakau, netgi lėtai ištardamas balsius ir priebalsius kiekvieną atskirai: akcijos smunka, pinigų nėra ir greitai nebus, juk buvo išlaidos ir jubiliejui... Reikia nušauti kuo greičiau Kadafį ir baigti su musulmonų demokratizavimusi kuo greičiau, tada gal susitvarkys akcijų kainos. O dabar – taupyti, taupyti ir dar kartą taupyti. Neeee, rėkia Balkanų moteris, mačiau tooooookių gražių suknelių mažylei.

Šeimos žmonėms būdingos pareigos. Čia dabar kas? Labai neaišku ir susimąsčiau. Bet jei reikia galvoti, tai reiškia nežinau. Ko gero jei ką ir vykdau tai nebūdingai.

Laikas matyt prisiduoti Užsieniečių reikalų skyriaus pareigūnams pačiam. Gal tada sumažins bausmę. Bo atitinku jų įtarimus visiškai.

9 komentarai:

grumlinas rašė...

tai... ėėė... eee... katras iš jūsų tas nelegalus imigrantas?

Unknown rašė...

Abu legalūs, bet įtartini...

Anonimiškas rašė...

Dar vieną taburetę galėtum nupirkti. Visa kita būdinga visoms moterims beigi sutuoktinių poroms.

miėlas urvinis rašė...

Šis Jūsų įrašas nominuotas Login 2011 kategorijoje "Nuobodžiausias Metų Įrašas".

(Naujienų Agentūra Antis sveikina)

Unknown rašė...

Taburete už sugadintą gyvenimą?
Neatsipirksiu.
Mielas Urvini, dėkoju, galų gale aš Logine.

Anonimiškas rašė...

Būna ir man - pažadina ir sako dabar kalbėk su manim. Tada aš kalbu. Prisišneku ir gaunu per ausį. Bet tada bent jau nueina miegoti...

Aurius rašė...

Man jūsų problemas. Miegu atskirai. Skirtinguose miestuose. Aš Ukmergėje, ji Vilniuje. Saugau uošvio sodybą.

Anonimiškas rašė...

Kai pažadina, atlik šeimos žmonėms būdingas pareigas. :D

Unknown rašė...

Leo, taigi bijosiu dabar gauti per ausį.
Aurius, neturiu tiek nekilnojamo.
Anonime, vėl tos mistinės pareigos...