2015 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienis

Dramaturgė



Vakar paskambino iš balso visiškai nusivylusi gyvenimu BM ir paklausė kaip taip galima tokiais būti.
Fone aidėjo kažkoks metalinis garsas lyg metaliniu šalmu apdengta galva daužytų mūsų  šaldytuvo dureles.
Aš suklusau.
- Kas ten vyksta, - paklausiau kaip atsakingas šeimos galva..
-         Tai aš daužau galva į šaldytuvą, - paaiškino BM, -aš irgi noriu būti menininke, tai mano dramaturginis efektas.
-         Kodėl? – paklausiau.
-         Vakar rašytojas (tai apie mane) parvedė baleriną (tai apie mažę) be kepurės per lietų ir šiandien radau tą naują kepurę visą šlapią ir purviną po mašinų ratais  kieme. Ir aš noriu būti pričiuožusi. Ir kad viskas man būtų pofik.

Bet tas dramaturginis efektas su galva per šaldytuvą privertė suklusti. Buvo tikrai geras. 

Komentarų nėra: