2013 m. liepos 16 d., antradienis

Vidinė recenzija



Knygų leidyboje yra tokia savoka – vidinė recenzija. Leidyklos viduje aptariama siūloma knyga, ji  visokeriopai taršoma. Mano knygos vidinė recenzja vyko dvi savaites mums bekeliaujant po Lenkiją. Balkanų moteris įsidėjo ją į kindle ir visą kelionę skaitė.
Vairuoti buvo neramu.
Azijos ciklas suėjo gerai. Juokėsi. Tik gavau niuksą už jos koją. BM koja jos pačios giliu įsitikinimu  buvo sulaužyta dviejose vietose, o ne trijose kaip rašiau. Aš atrėžiau -  tai mano literatūrinis personažas ir koją laužysiu kiek norėsiu.
Na bet kai buvo pasiektas gyvenimo su BM ciklas juokai liovėsi. BM nuliūdo.
Ji visai logiškai paklausė – tai aš žmonėms atrodysiu kaip kokia ragana? Na ne, atsakiau, tai tik literatūrinė išmonė. Visi protingi supras. Vos ne vos įkalbėjau, kad ji ir literatūrinis personažas ne tas pats. O ir šiaip tapti knygos personažu – retai kam tenkanti laimė. Nusiramino. Bet po to pasakiau, kad bus ir antras tomas.
Tai jūs matytumėte kaip žmogus stengėsi atrodyti  kuo gražiau antrame tome – visas lenkiškas atostogas tik prašau, ačiū ir ar atnešti tau šalto alaus...atostogos buvo geros...

Tiesa, mane įkalbėjo kai kurių temų neaprašinėti. Teko sutikti.

Komentarų nėra: