2014 m. gegužės 19 d., pirmadienis

Propelerį pasukau


Savaitgalis buvo aviacinis, karinis ir kulinarinis.
Penktadienio vakarą Balkanų moteriai pareiškiau protestą dėl besaikio mano išnaudojimo sodo ir ūkio darbams. Pareiškiau reikia man ir dvasinių dalykų. Tada BM nedrąsiai pasiūlė:
-         Tai gal plovą pasidarome?
Taškento plovo ceremonija tik sau man visiškai dvasingas dalykas. Parduotuvėje ilgai rinkau plovo ingredientus ir net ryžius itališkus radau  su reikiamo dydžio pilvuku. Pats savimi susižavėjau ir užsukau ko nors dvasingo į alkoholio skyrių ir čia mane įsuko propeleris. Žiūriu džinas Propeleris  pigiau šešiais litais nei visada. Akcija. Paėmiau. Šimtas metų  nuo tų vartojimo laikų kai Aukštuosiuose Paneriuose pas kontrabandininkus pirkdavau  džiną dėžėmis. Jaunų dienų prisiminimai. Toniką jau  pats nusirašydavau iš sandėlių kaip su vizualiai iškritusiomis nuosėdomis ir todėl nebetinkamą pardavimui. Ir juo prekiavau....
Plovas buvo puikus ir bedarant, kad nebūtų liūdna, beveik vienas susukau visą propelerio butelį. BM tik epizodiškai.  Iš ryto galva buvo švari ir vėl išėjome  su maže į miestą dvasingai vaikščioti. Visi knygų antikvariatai persikėlė velniai žino kur, senose vietose nebebuvo. Tai pagalvojau, akivaizdus pavyzdys mano visiško nudvasėjimo.
Dar nuėjome į kariuomenės ir muzikos dienas, ech, kaip gerai  buvo visai taip be tikslo badziotis po miestą. Ūmai sutikome pusbroliuką su šeima, kurio nuotaikos buvo visiškai tokios pat. Jis lygiai tai pat pergyveno  dėl  savo nudvasėjimo. Darbas, darbas, darbas. Bet degtinės tai negers. Aš papasakojau apie vakarykštį sėkmingą propelerio džino pasukimą.
-         O kodėl ir ne? Bet pas mane. – sutiko pusbroliukas.
Tai šeštadienį užpropelerinome  jau du džino butelius. Bandėme išsiaiškinti kas  gamino šį malonų  gėrimą. Bet mums metų abiems jau daug ir mažų raidžių ant etiketės nebeįžiūrėjome. Pagal prekės kodą 47 – lyg ir Estija.
Bepilstydami propelerį su pusbroliuku perėjome  į visiškai dvasingą būklę. Seniai nesuvartojau  tiek alkoholio. Buvo ramybė, nirvana, gėris ir tik taksistas mane pajudino prie namų, pinigų paprašė.
Bet sekmadienį vistiek neskaudėjo galvos. Ir galėjau lengvai paprakaituoti sode.

Taigi ko gero galiu rekomenduoti – geras džinas Propeleris.

Komentarų nėra: